بازار سنگ آهن چین در سکوت قبل از تعطیلات

بازار سنگ آهن چین در سکوت قبل از تعطیلات

دنیای معدن -جمعه اخیر قیمت سنگ آهن وارداتی در چین با توجه به افت تقاضا و کاهش قیمت فولاد ارزان تر شد. آخرین قیمت سنگ آهن خلوص 62 درصد استرالیا 75 سنت ارزان تر شده 80 دلار و 50 سنت هر تن سی اف آر چین بود. قیمت قرارداد ماه می سنگ آهن در بورس دالیان افت قیمت 4 دلاری در یک روز داشت. قرارداد ماه می میلگرد در بورس شانگهای نیز 9 دلار ارزان تر شد. بازارهای مواد اولیه و فولاد هر دو نزولی بودند و تنها یک هفته تا تعطیلات سال نو در چین باقی مانده است. روزهای آتی تغییر جدی در بازار چین مشاهده نخواهد شد ولی شاید کمی افت قیمت مشاهده شود. معمولا قبل از تعطیلات سال نو قیمت کمی پایین می آید و پس از آن جبران می شود. منبع: metal expert

قیمت قرارداد ماه می سنگ آهن در بورس دالیان افت قیمت 4 دلاری در یک روز داشت. قرارداد ماه می میلگرد در بورس شانگهای نیز 9 دلار ارزان تر شد.

بازارهای مواد اولیه و فولاد هر دو نزولی بودند و تنها یک هفته تا تعطیلات سال نو در چین باقی مانده است. روزهای آتی تغییر جدی در بازار چین مشاهده نخواهد شد ولی شاید کمی افت قیمت مشاهده شود. معمولا قبل از تعطیلات سال نو قیمت کمی پایین می آید و پس از آن جبران می شود.

منبع: metal expert

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا