زمان سومین عرضه اولیه به روش جدید/ محدوده قیمتی/سهمیه بسیار اندک

زمان سومین عرضه اولیه به روش جدید/ محدوده قیمتی/سهمیه بسیار اندک

زمان سومین عرضه اولیه به روش ثبت سفارش مشخص شد و قرار است ۱۰ درصد سهام پگاه گلپایگان با سهمیه بسیار اندک و محدوده قیمتی ۹۰۰ تا ۹۹۰ تومانی هر سهم ، سه شنبه جاری واگذار شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،در پی عرضه اولیه سهام دو شرکت فرابورسی پاکدیس و ریل سیر کوثر که برای نخستین بار در بازار سرمایه ایران به روش ثبت سفارش در 19 و 22 دی ماه انجام شد، زمان و جزییات سومین عرضه اولیه به این روش بسیار کارآمد و بهتر ، مشخص شد.

براساس این گزارش، شرکت پگاه گلپایگان که از دهه اول شهریور سال جاری در بازار دوم معاملات فرابورس درج شده بود ، سه شنبه جاری 5 بهمن شاهد واگذاری عرضه اولیه 10 درصدی سهام خواهد بود. امروز نیز مدیران آن در حضور خبرنگاران، آخرین وضعیت مالی و عملیاتی را اعلام خواهند کرد.

در این عرضه 12 میلیون سهم "غگلپا" با دامنه قیمت 900 تا 990 تومانی هر سهم در بازار دوم فرابورس واگذار می شود و حداکثر سهمیه هر سهامدار حقیقی و حقوقی نیز تنها 300 سهم خواهد بود.

در این رویداد، مانند دو عرضه اولیه "غدیس و حسیر"، زمان ثبت سفارش با پیغام ناظر در روز عرضه ( احتمالا" بین ساعت 10 تا 12 ) تعیین خواهد شد.

سرمایه اسمی پگاه گلپایگان 12 میلیارد تومان بوده و برای هر سهم سال مالی اسفند جاری هم 1,346 ریال سود پیش بینی شده و در عملکرد 9 ماهه 1131 ریال از این سود معادل 84 درصد محقق شده و شرکت صنایع شیر ایران مالک 99 درصدی آن است.

این شرکت سال 1352با خرید ماشین آلات از بلغارستان در در گلپایگان تاسیس و سال 1362 تکمیل و راه اندازی شده است. محصولات تولیدی این شرکت عبارتند از انواع شیرهای استریل، شیرپاستوریزه، پنیرسفید فراپالایش، پنیرپرورده سه گوش، لیوانی و ورقه ای، پنیرهای تست، انواع دوغ، انواع ماست، خامه استریل، کشک، پنیر پیتزا، انواع پنیر وکیوم ) ساده و طعم دار ( پنیرهای رژیمی، پنیر سفید آبنمکی، پنیر بلغاری، انواع ماست، کره، انواع دسر، آب پنیر، آب پنیرتغلیظ شده، روغن حیوانی.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا