گرامیداشت حماسه آفرینی آتش نشانان فداکار حادثه ساختمان پلاسکو

گرامیداشت حماسه آفرینی آتش نشانان فداکار حادثه ساختمان پلاسکو

دنیای معدن -جان فشانی آتش نشانان ایثارگر وطن در حادثه ساختمان پلاسکو که غم و اندوه بسیار بر دل هر بیننده ای مستولی ساخت ، بار دیگر فضای جامعه را مملو از افتخار به قهرمانانی نمود که جان خویش را بر کف گرفتند و ابراهیم وار به دل آتش زدند تا از هستی مردم محافظت کنند.

این ایثارگری جانانه ، مناسبتی فراهم نمود تا سرهنگ امیدی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان و علیرضا امیری مدیر روابط عمومی شرکت به نمایندگی از مدیرعامل ذوب آهن با حضور در بین آتش نشانان تلاشگر این مجتمع عظیم صنعتی ، ضمن عرض تسلیت به این عزیزان که همکاران خود را در حادثه مذکور از دست دادند ، یاد و خاطره جان فشانی آتش نشانان غیور ایران زمین را گرامی بدارند .

مدیر روابط عمومی در این دیدار ، طی سخنانی ضمن عرض تسلیت به همکاران و بازماندگان شهدای آتش نشان  گفت : طبق آموزه های اسلامی کسانی که برای کسب روزی حلال از خانه خارج می شوند و جان خود را از دست می دهند شهید محسوب می شوند و لذا آتش نشانان شهید این حادثه ، که برای نجات جان و مال مردم مجاهدت نمودند و جان خویش را از دست دادند ، جایگاه و اجری غیر قابل وصف نزد پروردگار دارند .

وی افزود : حماسه آفرینی و فداکاری های بزرگ که در حادثه ساختمان پلاسکو رقم خورد ، به دلیل شهادت تعدادی از آتش نشانان وطن بسیار جان کاه بود اما باعث غرور و افتخار مردم ایران زمین شد که دوباره شاهد جلوه ایثار و جانبازی قهرمانان وطن بودند و طنین دوران دفاع مقدس را متجلی ساختند .

مدیر روابط عمومی شرکت با اشاره به مسئولیت خطیر آتش نشانان ذوب آهن ، گفت : وجود این تلاشگران و همت آنها ، باعث افتخار ماست چرا که در سخت ترین شرایط به دل حادثه می زنند تا حافظ این مجتمع عظیم صنعتی و کارکنان آن باشند .

فرمانده بسیج شرکت نیز در این دیدار گفت : آتش نشانان فداکار کشور در حادثه ساختمان پلاسکو از همه چیز خود گذشتند تا از جان مردم و مال آنها محافظت کنند و لذا مایه افتخار و سربلندی کشور شدند .

وی افزود : این فداکاری ها دوباره نشان داد که روحیه جهاد و ایثارگری دوران دفاع مقدس در آحاد ملت ایران موج می زند .

سرهنگ امیدی اظهار داشت : این آتش نشانان آموزش دیده بودند و می دانستند که با خطر بزرگی مواجه هستند اما در محل ماندند تا تمام مردم را از خطر دور سازند و لذا خود فدا شدند .

وی افزود : این مردان غیرتمند و همچنین آتش نشانان ذوب آهن در عرصه های مختلف از جمله عرصه صنعت کشور ، فداکاری می کنند تا خسارت جانی و مالی به حداقل  کاهش یابد .

فرمانده بسیج شرکت گفت : به وجود شما عزیزان آتش نشان شرکت افتخار می کنیم که با ایثارگری درحوادث مختلف ،  این صنعت مهم کشور و نیروی انسانی آن را محافظت می کنید .

سرهنگ امیدی ، اجر آتش نشانان شهید حادثه ساختمان پلاسکو را نزد پروردگار بسیار والا دانست و این حادثه دردناک را به آتش نشانان ذوب آهن و بازماندگان آن شهیدان ، تسلیت گفت .

ظریفی سرپرست آتش نشانی شرکت نیز طی سخنانی ، ضمن قدردانی از فرمانده بسیج و مدیر روابط عمومی به جهت دیدار با آتش نشانان ذوب آهن و گرامیداشت یاد آتش نشانان شهید حادثه ساختمان پلاسکو گفت : این فاجعه دل همه ایرانیان را به درد آورد و امید است که مسئولین کشور وهمچنین ذوب آهن با مشاهده این حادثه ، نسبت به مسائل ایمنی حساسیت بیشتری نشان دهند چرا که همواره پتانسیل حادثه به ویژه در بخش صنعت وجود دارد .

وی افزود : آتش نشانان به ویژه در عرصه صنعت ، مسئولیت حساس و خطیری دارند وگاهی حوادث به حدی خطرناک است که همکاران ما اشهد خود را می خوانند اما با تمام وجود ، وظایف خود را انجام می دهند تا خطر ، دیگران را  تهدید نکند.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا