در جریان داد و ستدهای امروز مشاهده شد؛

رشد ملایم شاخص کل بورس

رشد ملایم شاخص کل بورس

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات امروز 3 بهمن ماه 95، با افزایش 11 واحدی به رقم 79 هزار و 218 واحد رسید.

 

معامله‌گران بازار سهام امروز نظاره‌گر معاملاتی آرام توام با افزایش تقاضا در گروه‌های معدنی و فولادی از سوی معامله‌گران اغلب حقوقی بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، در جریان داد و ستدهای امروز، شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات امروز 3 بهمن ماه 95، با افزایش 11 واحدی به رقم 79 هزار و 218 واحد رسید.

شاخص کل هم‌وزن با کاهش 16 واحدی عدد 15 هزار و 499 واحد را تجربه کرد. امروز همچنین شاخص سهام آزاد شناور با کاهش 95 واحدی به عدد 86 هزار و 914 واحد رسید.

شاخص بازار اول نیز در حالی با افزایش 29 واحدی عدد 56 هزار و 466 واحد دست یافت، که شاخص بازار دوم با کاهش 97 واحدی به عدد 167 هزار و 257 واحد رسید.

طی معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت‌های صنایع جوشکاب یزد، حق تقدم خرید سهام سرمایه‌گذاری توکافولاد، حق تقدم خرید سهام فولاد افزا سپاهان، سرمایه‌گذاری توسعه آذربایجان، سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران، شیشه و گاز، بیمه اتکایی امین، مواد اولیه دارویی البرز بالک، سرمایه‌گذاری مسکن تهران از سوی ناظر بازار سهام بازگشایی و در مقابل نماد معاملاتی شرکت‌های سیمان معاملاتی ایلام، کشت و صنعت پیاذر، سرمایه‌گذاری پردیس، لامیران، و اوراق اختیار فروش طبعی پردیس متوقف شدند.

امروز در بازار دوم سهام معاملات درون گروهی و کد به کد برخی حقوقی‌ها در نماد معاملاتی سرمایه‌گذاری سایپا با انتقال کمتر از 36 میلیون سهم به ارزش بیش از 3 میلیارد تومان دنبال شد.

در پتروشیمی جم اما امروز 35 میلیون سهم به ارزش بیش از 33.5 میلیارد تومان کد به کد شد. 30 میلیون سهم بانک سینا نیز به ارزش بیش از 3 میلیارد تومان به کدهای درون گروهی سهامدار عمده تجمیع شد. امروز همچنین در صنایع آذراب اندکی بیش از 22 میلیون سهم به ارزش بیش از 8 میلیارد تومان کد به کد شد. 15 میلیون سهم معدنی و صنعتی گل‌گهر به ارزش بیش از 3.5 میلیارد تومان به کدهای درون گروهی سهامدار عمده کد به کد شد، همچنین اندکی بیش از 11 میلیون سهم سایپا به ارزش بیش از یک میلیارد تومان کد به کد شد.

امروز در بازار معاملات بلوکی نیز بیش از 36 میلیون سهم پتروشیمی کازرون به ارزش بیش از 3.5 میلیارد تومان به قیمت پایه هر سهم 100 تومان به یک شخص حقیقی واگذار شد. حق تقدم خرید سهام این شرکت نیز امروز به جابه جایی بیش از 31 میلیون سهم به ارزش هر سهم 25 ریال منتهی شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا