در کدال منتشر شد؛

دلایل تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم "شفن" سال مالی 95

دلایل تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم

مدیرعامل شرکت پتروشیمی فن آوران با ارسال نامه ای به اداره نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس در خصوص دلایل تعدیل مثبت 45 درصدی در گزارش عملکرد 9 ماهه این شرکت شفاف سازی کرد.

 

 

مدیرعامل شرکت پتروشیمی فن آوران با ارسال نامه ای به اداره نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس و اوراق بهادار توضیحاتی در خصوص دلایل تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم در سال مالی 95 این شرکت ارایه داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، متن نامه ارسالی مدیرعامل شرکت پتروشیمی فن آوران پیرو درخصوص دلایل عمده تعدیلات عملکرد 9 ماهه و تعدیل مثبت 45 درصدی لحاظ شده در بودجه سال مالی 95، به شرح زیر است:

1-افزایش قیمت متانول؛ با توجه به افزایش قیمت متانول در چند ماهه اخیر قیمت فروش هر تن متانول از 23 دلار پیش بینی شده در بودجه سالانه برای عملکرد 3 ماهه باقیمانده سال به قیمت هر تن 330 دلار پیش بینی و در گزارش لحاظ شده است.

2- افزایش نرخ ارز؛ به دلیل افزایش قیمت ارز در چند ماهه اخیر قیمت فروش ارز حاصل از صادرات از مبلغ 37 هزار و 500 پیش بینی شده در بودجه سالانه برای عملکرد 3 ماهه باقیمانده سال به قیمت هر دلار 38 هزار و 500 ریال پیش بینی و تفاوت آن تحت عنوان تسعیر ارز در سایر درآمدهای عملیات بودجه لحاظ شده است.

یادآوری می شود، شرکت پتروشیمی فن آوران پیش بینی سود هر سهم در دوره منتهی به 30 اسفند ماه سال جاری را با تعدیل مثبت 45 درصدی، مبلغ 2 هزار و 904 ریال و اعلام کرد که طی دوره 9 ماهه این سال مالی با تحقق 2 هزار و 7 ریال سود به ازای هر سهم، معادل 69 درصد از پیش بینی هایش را پوشش داده است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا