مدیر خوش نام بانکی و کارگزاری به رحمت حق پیوست/ زمان مراسم

مدیر خوش نام بانکی و کارگزاری به رحمت حق پیوست/ زمان مراسم

سید جواد روشن مدیر بازنشسته خوش نام و با اخلاق بانک ملت و عضو هیات مدیره چندین شرکت از جمله کارگزاری حافظ ، دار فانی را وداع گفت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، درحالی هفته پیش ساسان منوچهری از بزرگان حرفه حسابداری و مدرس دانشگاه ها و از مدیران خوش نام صنعت بانکداری و بازارهای مالی ، به رحمت حق پیوست که دیروز هم سید جواد روشن مدیر بازنشسته خوش نام و با اخلاق هم دار فانی را وداع گفت.

وی متولد 1328 بود که بعد از 30 سال فعالیت در بانک های عمران (قبل از انقلاب) و ملت ، دارای سوابقی در شرکت های سرمایه گذ اری وتجارت امید، آراپوش  گستر ، اَسو شیدتجارت ، تجلی اندیشه پایا ، فولادغرب آسیا ، کارگزاری حافظ ، صنعت ورق آرین پاژ ، موسسه اعتباری نور و... بود که بعد از دو مان تحمل بیماری و در اثر سکته قلبی ، فوت کرد.

براساس این گزارش، مراسم تشییع پیکر این مرحوم فردا و مراسم سوم و هفتم مدیر که از وی به خوش اخلاقی یاد می شود، ساعت 13 الی 15 چهارشنبه جاری در مسجد جامع شهرک قدس (غرب) برگزار می شود.

مدیریت و تحریریه بورس پرس نیز این ضایعه دردناک را به خانواده محترم روشن تسلیت گفته و از خداوند منان ، طلب آمرزش برای آن مرحوم و صبر برای بازماندگان می کند.

انتهای پیام

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا