از بازار سنگ آهن چین چه خبر

از بازار سنگ آهن چین چه خبر

دنیای معدن -افت قیمت در بازارهای فیوچرز و تقاضای راکد فولاد در چین موجب شد سنگ آهن کاهش قیمت داشته باشد البته هنوز بالای 80 دلار است. برخی معتقدند بازار سنگ آهن اخیرا بی دلیل داغ شد. آخرین قیمت سنگ آهن خلوص 62 درصد استرالیا با افت 4 دلاری قیمت بیلت در چین و افت 13 دلاری قرارداد میلگرد در بورس شانگهای ارزان تر شده برخی معتقدند رشد قیمت ناگاهی چند روز قبل سنگ آهن به این دلیل بود که تعدادی از خریداران چینی باید قبل از تعطیلات سال نو چینی که 27 ژانویه تا 2 فوریه است موجودی انبار را بالا می بردند و این رشد تقاضا و قیمت موقتی بوده است. سنگ آهن خلوص 62 درصد استرالیا 79.5 دلار هر تن فوب معامله شده و خلوص 61 درصد نیز در 81.31 دلار هر تن سی اف آر خریداری شده است. منبع: metal expert

آخرین قیمت سنگ آهن خلوص 62 درصد استرالیا با افت 4 دلاری قیمت بیلت در چین و افت 13 دلاری قرارداد میلگرد در بورس شانگهای ارزان تر شده برخی معتقدند رشد قیمت ناگاهی چند روز قبل سنگ آهن به این دلیل بود که تعدادی از خریداران چینی باید قبل از تعطیلات سال نو چینی که 27 ژانویه تا 2 فوریه است موجودی انبار را بالا می بردند و این رشد تقاضا و قیمت موقتی بوده است.

سنگ آهن خلوص 62 درصد استرالیا 79.5 دلار هر تن فوب معامله شده و خلوص 61 درصد نیز در 81.31 دلار هر تن سی اف آر خریداری شده است.

منبع: metal expert

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا