معاون بورس به بورس پرس اعلام کرد:

هیچ عهدی نشکسته و معامله بلوکی نداشتیم/ توضیح درباره ۳ شرکت بزرگ

هیچ عهدی نشکسته و معامله بلوکی نداشتیم/ توضیح درباره ۳ شرکت بزرگ

معاون بورس با اعلام توضیح درباره اثر ۶۸ و ۶۶ واحدی مخابرات و سرمایه گذاری غدیر بر شاخص بورس و معاملات هلدینگ پتروشیمی فارس،گفت: هیچ عهدی نشکسته و هیچ معامله بلوکی انجام نشده است.

علی صحرایی در گفت وگو با پایگاه خبری بورس پرس، درباره معاملات امروز بازار سهام که با اثر 68 و 66 واحدی دو شرکت مخابرات و سرمایه گذاری غدیر بر شاخص و معاملات هلدینگ فارس همراه بود ، اظهار داشت: معامله سهام دو شرکت مخابرات و سرمایه گذاری غدیر از طرف برخی حقوقی ها و با هدف حمایت انجام شد و ربطی به معاملات بلوکی نداشت.

وی ادامه داد: داد و ستد سهام بیش از 5 میلیون سهم هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و ایجاد نوسان در شاخص هم ناشی از این بود که یک حقوقی بعد از کاهش قیمت سهام ، اقدام به خرید کرد که اثر 220 واحدی بر شاخص بورس گذاشت. در این باره به کارگزار مربوطه تذکر داده شد که نباید فضای نااطمینانی را ایجاد کند.

صحرایی در برابر این نکته که با انجام معاملات سهام 3 شرکت فوق در دقایق پایانی ، برخی از فعالان از عهد شکنی بورس سخن گفته اند، تاکید کرد: چنین موضوعی صحت ندارد. ما هیچ عهدی را نشکسته ایم و هیچ معامله بلوکی هم انجام نشده است.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا