استاندار اردبیل:

ادبیات واحدهای تولیدی اردبیل نیازمند تغییر است

ادبیات واحدهای تولیدی اردبیل نیازمند تغییر است

اردبیل- استاندار اردبیل تأکید دارد که ادبیات رفع مشکلات رکود و موانع تولید در واحدهای تولیدی این استان باید تغییر یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید خدابخش شامگاه شنبه در جلسه ستاد تسهیل و پشتیبانی واحدهای تولیدی اردبیل بابیان اینکه دولت حامی بخش تولید است، تصریح کرد: در طول چند سال گذشته تلاش کردیم مشکلات واحدهای تولیدی استان را از نزدیک رصد و بررسی کنیم.

وی افزود: خود بنده بارها به سراغ واحدهای تولیدی رفته‌ام و با بازدیدهای میدانی و برگزاری جلسات متعدد تلاش کردیم قانون رفع موانع تولید را تشریح کنیم.

به گفته استاندار اردبیل این تلاش‌ها در حالی است که یک تعداد از واحدها زیر بار پیشنهاد‌ها نمی‌روند و باید این ادبیات تغییر یابد و مدیران واحدهای تولیدی با ادبیات اقتصادی برای رفع مشکلات خود راهکار دنبال کنند.

خدابخش در خصوص درخواست واحدهای تولیدی برای خرید از تولیدات داخل استان افزود: در برخی مواقع تولیدات قابل حمایت است و در برخی مواقع نه و ضروری است واحدها نگاه واقع‌بینانه نسبت به این موضوع داشته باشند.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان ازجمله مزیت‌های ایجادشده برای جذب سرمایه‌گذاران استان را منطقه آزاد تجاری و منطقه ویژه اقتصادی دانست و تأکید کرد: درعین‌حال معافیت‌های مالیاتی به دلیل نزدیکی استان به مرز پیگیری می‌شود.

وی به‌ضرورت همکاری بخش تولید، بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان برای رفع مشکلات بخش تولید تأکید کرد و متذکر شد: بخش تولیدی به دنبال شکوفایی بخش تولید است و حمایت‌های خود را دریغ نمی‌کند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا