دریافت تندیس برنزی «جایزه ملی مدیریت انرژی» توسط فولاد خراسان

دریافت تندیس برنزی «جایزه ملی مدیریت انرژی» توسط فولاد خراسان

دنیای معدن -معاون بهره برداری و رییس کمیته انرژی فولاد خراسان اظهارکرد: عواملی مثل افزایش چشمگیر هزینه های انرژی در دنیا، محدودیت منابع فسیلی، رشد بالای مصرف سالاانه انواع انرژی در ایران و حذف یارانه انرژی از عوامل مهمی هستند که بهره وری و مدیریت مصرف انرژی را به یک ضرورت تبدیل نموده است و بر این اساس کلیه مصرف کنندگان، تولیدکنندگان، وارد کنندگان تجهیزات، فرآیندها و سیستم ها ملزم به رعایت معیارهای ســازمان ملی استــاندارد ایران و ســازمان حفاظت محیط زیست و اجرای قانون «اصلاح الگوی مصرف انرژی» می باشند.

مهندس زارع افزود: مصارف انرژی شرکت فولاد خراسان و انطباق با استاندارد معیار مصرف انرژی در فرآیند های تولید آهن و فولاد از سوی بازرسان سازمان ملی استاندارد مطابق با استاندارد شماره 9635  در سال جاری مورد ارزیابی قرار گرفت که با تلاش و همت همکاران به ویژه اعضای کمیته اجرایی انرژی شرکت در این فرآیند ارزیابی، فولاد خراسان موفق به دریافت تندیس برنزی شد.
وی خاطرنشان کرد: این جایزه بر اساس تفاهم‌نامه میان «سازمان مدیریت صنعتی»، «سازمان بهره‌وری انرژی ایران»، «شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت»، «ستاد بهینه‌سازی انرژی و محیط‌ زیست معاونت علمی و فن‌آوری ریاست جمهوری» و «سازمان ملی استاندارد ایران»  طراحی و اجرا شده است.
زارع  یادآورشد:بیش از 50 نفر از متخصصان در رشته‌های مرتبط در قالب تیم‌های ارزیابی و با صرف بیش از 1400 نفر ساعت کار، این فرایند را به انجام رسانده اند. بر اساس امتیازات کسب ‌شده، به شرکت کنندگان برتر در شاخه های«صنایع انرژی بر»، «صنایع تولیدکننده تجهیزات مصرف‌کننده انرژی»، «ساختمان‌های اداری بزرگ» و «پروژه‌های صرفه‌جویی مصرف انرژی»، تندیس و نشان اعطا شد.
معاون بهره برداری و رییس کمیته انرژی فولاد خراسان تصریح کرد: دومین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی با حضور متخصصان این حوزه در ساختمان شماره 2 سازمان مدیریت صنعتی برگزار شدکه این گواهینامه سالانه با حضور دوره ای ممیزان سازمان ملی استاندارد تمدید می شود.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا