رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

قانون بانکداری بدون ربا اردیبهشت96 به جمع بندی می رسد/ اصلاح بعد از 33 سال

قانون بانکداری بدون ربا اردیبهشت96 به جمع بندی می رسد/ اصلاح بعد از 33 سال

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه امیدواریم متن نهایی قانونی بانکداری بدون ربا در اردیبهشت 96 به جمع بندی برسد گفت:در مجلس دهم بعد از ۳۳ سال قانون عملیات بانکداری بدون ربا اصلاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، محمدرضا پورابراهیمی اظهار داشت: در مجلس دهم بعد از 33 سال، قانون عملیات بانکداری بدون ربا اصلاح می‌شود.بررسی رویکردهای فقهی و اسلامی این طرح آغاز شده و کلیات آن در کمیسیون اقتصادی تصویب شده است. 

وی با بیان اینکه بررسی‌های این طرح اکنون در کمیسیون‌های مجلس ادامه دارد،افزود: برای بررسی بیشتر این طرح خدمت مراجع تقلید در قم رفته‌ایم و کلیات طرح در اختیار مراجع  عظام از آیت الله جمله مکارم شیرازی و آیت الله جوادی آملی  قرار گرفته است. 

پورابراهیمی با بیان اینکه امیدواریم متن نهایی قانونی بانکداری بدون ربا در اردیبهشت ماه سال آینده به جمع بندی برسد تصریح کرد:  در سه ماه آینده این طرح همزمان با بررسی لایحه دولت، در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود تا به نتیجه برسد. 

وی گفت: در مدت باقیمانده زمان مناسبی وجود دارد که بخش خصوصی نیز در راستای اصلاح قانون بانکداری بدون ربا نظرات خود را اعلام کند.

انتهای پیام

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا