پژو ۲۰۷i صندوق دار ۵ میلیون تومان بالاتر از پژو ۲۰۶ تیپ ۵ قیمت خورد

پژو ۲۰۷i صندوق دار ۵ میلیون تومان بالاتر از پژو ۲۰۶ تیپ ۵ قیمت خورد

مدیر مرکز تحقیقات ایران خودرو در مورد پژو ۲۰۷i صندوق دار که از شهریور ۹۶ به بازار عرضه خواهد شد، گفت: قیمت این محصول ۴ تا ۵ میلیون تومان بالاتر از قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ خواهد بود و از مرکز ایران به کشورهای دیگر صادر می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، کیوان وزیری در مراسم رونمایی از طراحی نخستین پژو 207i  صندوق دار با حضور در جمع خبرنگاران به ارائه توضیحاتی در مورد این محصول پرداخت و گفت:  ٣٧ شرکت قطعه ساز داخلی و سه شرکت خارجی در تولید 207i صندوق دار مشارکت داشتند، این محصول 90 درصد تولید داخل بوده و در نیمه اول شهریور ماه راهی بازار می شود.

وی در مورد قیمت پژو 207i صندوق دار  و دنا پلاس و زمان ورود به بازار گفت: قیمت این محصول 4  تا 5 میلیون تومان بالاتر از قیمت پژو 206 تیپ 5  و از شهریورماه سال آینده عرضه خواهد شد. قیمت دنا پلاس هم 3 تا 4 میلیون بالاتر از محصول فعلی دنا در بازار و در اسفند ماه سال جاری عرضه می شود.

وزیری در خصوص میزان سرمایه گذاری برای تولید این دو محصول افزود: در 207iصندوق دار حدود 50 میلیارد تومان و در دنا 55 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

وی با اعلام اینکه دنا پلاس با دو ایربگ جدید و مجهز به سان روف، از اسفند امسال به بازار می آید، تصریح کرد: گیربکس اتومات  و موتور توربوشارژ در آینده بر روی این محصول نصب خواهد شد.

این مقام مسئول در پاسخ به اینکه چرا با توجه به آنکه طراحی پژو207i  صندوق‌دار توسط کارشناسان ایرانی انجام شده ولی آرم شرکت پژو بر روی این خودرو قرار دارد،گفت: افتخار نیست  آرم پژو را از روی این خودرو برداریم و آرم خود را جایگزین کنیم. 207i  صندوق‌دار اگر چه آرم پژو را دارد اما طراحی آن به‌طور کامل در مرکز تحقیقات ایران خودرو صورت گرفته و از مرکز ایران نیز به کشورهای دیگر صادر خواهد شد.

وزیری با اشاره به اینکه قطعات بدنه، چراغ های عقب،سپر عقب و دوربین دید عقب در 207i  جدید است، اظهارداشت: قرار شده در برنامه صادراتی این خودرو توزیع کننده خود ایران باشد. در حال حاضر بازار کشورهای حاشیه خلیج فارس را برای این خودرو پیش بینی کرده ایم.

وی از عرضه ٢٠٧i  از شهریورماه سال آینده و دنا پلاس با قیمتی حدود ٣ الی ٤ میلیون. بیشتر از دنای فعلی در اسفند ماه سال جاری خبر داد.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا