شکوری خبر داد:

دیدار معدنی با مجلسی‌ها در ۱۸ بهمن ماه

دیدار معدنی با مجلسی‌ها در ۱۸ بهمن ماه

گروه معادن - رئیس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران اظهار کرد: ترکیب ایجاد شده در شورای استانی معادن ترکیب ایده‌آل بخش خصوصی نیست.

به گزارش خبرنگار ماین نیوز، بهرام شکوری امروز صبح در جلسه کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق ایران با اشاره به اختصاص سهم 1 درصدی فروش شرکت های معدنی به استان برای جبران خسارت طبق مصوبه اخیر مجلس گفت: با اجرای این موضوع دیگر نمی‌توان بخش معدن را توسعه داد. این در حالی است که فعالیت معادن منجر به رونق در مناطق محروم می‌شود.

وی درباره موضوع وضع عوارض بر صادرات مواد معدنی تصریح کرد: درخواست جلسه‌ای با وزیر صنعت، معدن و تجارت را داشته‌ایم اما فعلا جلسه‌ای برگزار نشده‌ است.

شکوری با اشاره به موضوع حمل‌ونقل و برگزاری 2 نشست تخصصی در کمیسیون معادن و صنایع معدنی درباره حوزه حمل‌ونقل اضافه کرد: در نشست دوم سعی بر آن بود تا فرصت های سرمایه‌گذاری در حوزه حمل‌ونقل در کنار بررسی مشکلات و اهداف پیش‌رو برای 1404، معرفی شود. در همین رابطه از سوی اتاق فکر وزارت راه‌وشهرسازی مورد استقبال قرار گرفته و تلاش می‌کنیم در جلسات کارشناسی برای جذب سرمایه و نحوه سرمایه گذاری در حوزه حمل‌ونقل راه کارهای لازم از جمله بحث حق دسترسی بررسی شود.

کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران در 18 بهمن جاری با با کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی نشستی درخصوص مشکلات و اقدامات صورت گرفته در بخش معادن و صنایع معدنی خواهد داشت.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا