مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی خبر داد

اقساط وام خودرو حداکثر 708هزار و کارت اعتباری 609هزار تومان

اقساط وام خودرو حداکثر 708هزار و کارت اعتباری 609هزار تومان

مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی با بیان اینکه اقساط تسهیلات خرید خودرو با نرخ سود 16درصد حداکثر 708هزار و با نرخ سود 12درصد 658هزار تومان خواهد بود، گفت: دوره بازپرداخت وام خودرو از 4 تا 7 سال متناسب با توافق مشتری و خودروساز است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی با بیان اینکه اقساط تسهیلات خرید خودرو با نرخ سود 16درصد حداکثر 708هزار و با نرخ سود 12درصد 658هزار تومان خواهد بود، گفت: دوره بازپرداخت وام خودرو از 4 تا 7 سال متناسب با توافق مشتری و خودروساز است.

سیدعلی‌اصغر میرمحمدصادقی درباره تسهیلات خرید خودرو و کارت اعتباری افزود: برای خرید خودرو و کارت اعتباری نیازی به مراجعه مردم به بانک‌ها نیست بلکه متقاضیان باید به نمایندگی‌های مجاز که در سایت بانک مرکزی و وزارت صنعت اعلام می‌شود، مراجعه کنند.

وی افزود: فهرست نمایندگی‌های مجاز و مشمول این طرح در جلسه نهایی با خودروسازان مشخص خواهد شد و از 18 آبان مردم می‌توانند به نمایندگی‌ها مراجعه کنند.

مدیر کل اعتبارات بانک مرکزی گفت : داشتن اقساط تسهیلات دیگر، محدودیتی برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد.

میرمحمدصادقی درباره تسهیلات کارت اعتباری گفت: در مرحله نخست، افراد را سازمان‌ها و دستگاه‌ها به بانک‌ها معرفی می‌کنند و افراد با ارائه گواهی کسر از حقوق؛ کارت اعتباری دریافت می‌کنند، بنابراین ابتدا کسانی که حقوق ثابت دارند بر اساس حقوق دریافتی کارت اعتباری می‌گیرند.

وی تصریح کرد: اقساط کارت اعتباری 10میلیون تومانی در دوره بازپرداخت 18ماهه 609 هزار تومان خواهد بود.

مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی تأکید کرد: در اجرای این طرحها به هیچ وجه نیازی به مراجعه مردم به بانک‌ها نیست.

میرمحمدصادقی درباره جامعه زیر پوشش کارت اعتباری گفت: در مرحله اول این طرح برای کارکنان دستگاههایی که حقوق ثابت دارند اجرا می‌شود و در مرحله بعد نیز برای مشاغل آزاد تصمیم گیری خواهد شد.

انتهای پیام/*

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا