در پی استقبال فعالان بازار؛

۲۰ هزار قطعه جوجه یک روزه به فروش رفت

۲۰ هزار قطعه جوجه یک روزه به فروش رفت

امروز برای نخستین بار در بورس کالای ایران و در پی استقبال فعالان بازار، ۲۰ هزار قطعه جوجه یک روزه به فروش رفت.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در این روز و در تالار فرعی شرکت کوه مرغ شمال توانست ۲۰ هزار قطعه جوجه یک روزه را در این بورس به فروش برساند. بر اساس این گزارش، گله عرضه شده در سن ۴۶ هفتگی و از نژاد راس بوده و با وزن حداقل ۳۸ گرم در بسته بندی کارتن های ۱۰۰ تایی و در دو محموله ۱۰ هزار قطعه ای در بورس کالا مورد معامله قرار گرفته است. در این تالار همچنین ۵۰۰ تن گوشت منجمد برزیلی مورد معامله قرار گرفت. تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد معامله ۵۰ تن برنج،۴ هزار و ۲۰۸ تن ذرت دانه ای در قالب طرح قیمت تضمینی و ۵۰۰ تن گندم خوراکی بود. همچنین ۱۰ هزار و ۳۰۶ تن ذرت دانه ای در قالب گواهی سپرده کالایی داد و ستد شد.

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران در این روز معامله ۴۴۰ تن شمش هزار پوندی ۹۹.۸، ۲ هزار و ۵۰۰ تن مس کاتد، یک هزار و ۷۷۰ تن مس مفتول و ۲ هزار تن مس کم عیار را تجربه کرد.

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی شاهد معامله ۱۷ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۵هزار تن لوب کات، مواد شیمیایی، ۱۵۰ تن آرگون، ۲ هزار و ۶۵۰ تن گوگرد، ۱۰ هزار و ۵۴۵ تن انواع قیر و ۲ هزار و ۴۰۴ تن مواد پلیمری داد و ستد شد.

تالار صادراتی بورس کالای ایران در این روز معامله ۱۲ هزار تن انواع قیر را تجربه کرد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا