امروز؛

جلسه تودیع و معارفه اعضای هیئت پذیرش بورس برگزار شد

جلسه تودیع و معارفه اعضای هیئت پذیرش بورس برگزار شد

دکتر محمدی رییس سازمان بورس با اشاره به اهمیت و جایگاه هیئت پذیرش، هیئت پذیرش را یکی از ارکان مهم در توسعه بازار سرمایه خواند و تصریح کرد: همواره این هیئت از خبرگان و افراد صاحب تجربه برای تقویت بازار سرمایه بهره گرفته است.

 

امروز شنبه 25 دی 1395 با حضور دکتر شاپور محمدی و اعضای هیئت‌مدیره سازمان بورس، مراسم تودیع و معارفه اعضای هیئت پذیرش شرکت بورس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، و به نقل از روابط عمومی شرکت بورس، در این جلسه که در سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد، از زحمات آقایان دانش کاظمی، دکتر محمدرضا رستمی و دکتر قدمی به عنوان اعضای سابق هیئت پذیرش تقدیر شد و آقایان اله قلی، دکتر فدایی نژاد، دکتر نعیمی رسما جایگزین ایشان در هیئت پذیرش شدند.

در این جلسه دکتر محمدی، رییس سازمان بورس با اشاره به اهمیت و جایگاه هیئت پذیرش، هیئت پذیرش را یکی از ارکان مهم در توسعه بازار سرمایه خواند و تصریح کرد: همواره این هیئت از خبرگان و افراد صاحب تجربه برای تقویت بازار سرمایه بهره گرفته است.

دکتر محمدی ضمن تشکر از زحمات اعضای هیئت پذیرش، اظهار امیدواری کرد: شرکت ها با شرایط متفاوت و جدید نیز امکان پذیرش در بورس تهران را در دوره­ جدید هیئت پذیرش تجربه کنند.

همچنین دکتر سعیدی، به عنوان رئیس هیئت پذیرش با اشاره به مسئولیت سنگین هیئت پذیرش در بررسی شرکت های ارائه شده و حساسیت اعضا در خصوص رعایت حقوق هر دو طرف شرکت­ها و سرمایه گذاران، ورود صنایع جدید به بورس را یکی از نکات با اهمیت دوره قبلی هیئت پذیرش دانست که موجب گسترش بازار سرمایه می شود.

وی خاطرنشان کرد: حضور اعضا از بخش کارگزاران، شرکت­ های سرمایه­ گذاری و همچنین خبرگان مالی، امکان بررسی همه جانبه را به اعضای هیئت پذیرش می بخشد.

دکتر قالیباف اصل نیز در این جلسه ضمن تقدیر از اعضای هیئت پذیرش اعلام کرد: در دوره قبلی هیئت پذیرش 33 جلسه هیئت پذیرش با پذیرش 28 شرکت، 21 اوراق بدهی و 7 صندوق سرمایه گذاری تشکیل شده است.

مدیر عامل بورس تهران افزود: در سال جاری 13 جلسه هیئت پذیرش برگزار شد و اعضای هیئت پذیرش با بررسی و مطالعه پرونده‌های پذیرش و در نهایت پذیرش موارد واجد شرایط موجب توسعه بازار سرمایه شده اند. پذیرش درگاه ورودی بازار سرمایه است و یکی از وظایف اصلی بورس گسترش بازار است که اعضای هیئت پذیرش به درستی و با تأمل توانستند شرکت‌ها را به سمت بازار سرمایه سوق دهند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا