تولید اولین خودبانک در ایران

تولید اولین خودبانک در ایران

مدیرعامل داده‌ورزی فرادیس البرز از تولید اولین خودبانک (وی‌تی‌ام) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،اولین خودبانک (وی‌تی‌ام) کشور از سوی شرکت داده‌ورزی فرادیس البرز تولید شد. میرمسعود مجید زنوزی مدیرعامل داده‌ورزی فرادیس البرز با اعلام این مطلب گفت: موفق شدیم با تکیه بر دانش متخصصان، اولین و کامل‌ترین VTMرا در ایران تولید کنیم.

وی ادامه داد: همچنین توانسته‌ایم انواع کیوسک‌های بانکی را با اتکا به تجربیات چند ساله‌ای که در تولید تجهیزات بانکی به‌دست آورده‌ایم به‌نحو بسیار حرفه‌ای تولید و به بازار عرضه کنیم و از طرف دیگر بالاترین سهم بازار را در پشتیبانی دستگاه‌های ATM که تعداد آن به بیش از 18 هزار دستگاه بالغ شده به‌دست آوریم.

زنوزی گفت: امروزه بحث استفاده از موبایل‌های هوشمند به جای کارت، رشد چشمگیری داشته و این روند در کشور ما با هدایت بانک مرکزی و با کمک متخصصان خوش فکر، پیشرفت روزافزونی داشته است.

وی افزود: در اختیار داشتن بیش از 800 نفر از مجرب‌ترین کارشناسان و متخصصان فنی در 129 دفتر عملیاتی در سراسر کشور و همچنین سایت مجهز تعمیرات مرکزی در تهران، توان و دانش منحصر‌به‌فردی در تعمیر انواع ماژول‌های خودپرداز، پایانه‌های مخابراتی، تجهیزات شعب و پایانه‌های فروش به وجود آورده که همه موارد باعث ارائه سبد کامل خدمات پشتیبانی با سرعت و کیفیت بالا به مشتریان و در نهایت رضایت آنها شده است.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا