مدیرعامل بانک:

بانک ملت سهام بزرگترین شرکت تجارت الکترونیک ایران را عرضه می کند

بانک ملت سهام بزرگترین شرکت تجارت الکترونیک ایران را عرضه می کند

مدیرعامل بانک ملت از عرضه سهام شرکت 95 میلیارد تومانی به پرداخت ملت به عنوان بزرگترین شرکت تجارت الکترونیک و تنها شرکت ایرانی حاضر در بین 25 شرکت برتر دنیا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، هادی اخلاقی در جمع خبرنگاران اظهار داشت : شرکت "به پرداخت ملت" با هدف توسعه ابزارهای پرداخت الکترونیکی فعالیت از سال 84 به عنوان ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونیکی (PSP (Payment Service Provider با مجوز بانک مرکزی آغاز بکار کرده و بعد از تشکیل شرکت شاپرک در سال 91 ، مجوزهای ادامه فعالیت را نیز اخذ کرده است.

وی ادامه داد: ایجاد و پشتیبانی شبکه پایانه‌های فروش و سایر ابزارهای پرداخت و گسترش نظام پرداخت الکترونیک به شبکه بانکی و بازارهای مالی از جمله مسئولیت های این شرکت است که به عنوان یکی از 12 شرکت دارای مجوز PSP بوده که حدود 25 درصد حجم تعداد تراکنش کل کشور و حدود یک سوم مبلغ تراکنش کل را در اختیار دارد.

به گفته این مقام مسئول ، شرکت به پرداخت دارای سرمایه اسمی 95 میلیارد تومانی بوده و سود سال جاری را 120 میلیارد تومان پیش بینی کرده درحالی که تمام ظرفیتها را به کار نگرفته و تنها به ارایه خدمات به بانک پرداخته است. در این میان فعالیت های توسعه ای این شرکت مبنی بر ارایه سرویس به دیگر بانک ها و ارایه دیگر خدمات پس از عرضه سهام در بازار سرمایه آغاز خواهد شد.

اخلاقی ادامه داد: این شرکت، به عنوان بزرگترین شرکت تجارت الکترونیک کشور در حال طی کردن مراحل قانونی لازم برای ورود به بازار سهام است تا در آینده ای نزدیک به عنوان یک غول الکترونیکی در بین بزرگان بورس حاضر شود.

وی به رتبه بندی برترین شرکت های پذیرنده دنیا از سوی نشریه نیلسون ریپورت اشاره کرد و گفت: برحسب تراکنش‌های خرید سال 2015 شرکت به پرداخت ملت به عنوان برترین شرکت ایرانی در این فهرست و تنها شرکت ایرانی حاضر در بین 25 شرکت برتر دنیا معرفی شده است.

اخلاقی با اشاره به حضور فعال این شرکت در بیش از 1073 شهر تصریح کرد: شرکت به پرداخت ملت با دارا بودن حدود 900 هزار دستگاه پایانه فروشگاهی و همچنین نزدیک به 1000 پایانه پرداخت اینترنتی به عنوان برترین شرکت ایرانی نیلسون ریپورت انتخاب شده است.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا