با تصویب کمیته گواهی نامه های حرفه ای بازار اوراق بهادار؛

مهلت ثبت نام در آزمون های بازار سرمایه تا 27 دی ماه ماه تمدید شد

مهلت ثبت نام در آزمون های بازار سرمایه تا 27 دی ماه ماه تمدید شد

بنا به درخواست داوطلبان و تصویب کمیته گواهی ‌نامه‌های حرفه‌ای بازار اوراق بهادار، مهلت نام نویسی در آزمون دوره بیست و هشتم تا روز دوشنبه بیست و هفتم دی ماه سال جاری تمدید شد. البته این مهلت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

 

رئیس اداره آموزش و امور گواهینامه‌های حرفه‌ای سازمان بورس با اعلام تمدید مهلت ثبت نام بیست و هشتمین دوره آزمون های بازار سرمایه تا روز دوشنبه (27 دی ماه) تأکید کرد مهلت یاد شده به هیـچ وجه تمدید نخواهد شد.

حیدر فروغ نژاد با بیان این مطلب به پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، گفت:  بنا به درخواست داوطلبان و تصویب کمیته گواهی ‌نامه‌های حرفه‌ای بازار اوراق بهادار، مهلت نام نویسی در آزمون دوره بیست و هشتمین تا روز دوشنبه بیست و هفتم دی ماه سال جاری تمدید شد.

وی همچنین با اعلام اینکه مهلت یاد شده، به هیچ وجه تمدید نخواهد شد، از داوطلبان درخواست کرد ثبت نام خود را هر چه سریع‌تر تکمیل کرده و آن را به ساعات پایانی ثبت نام موکول نکنند.

فروغ نژاد زمان ویرایش اطلاعات را یکم تا سوم بهمن ماه اعلام و تأکید کرد ثبت نام در روزهای ویرایش امکان نداشته و داوطلبان تنها می‌توانند اطلاعاتی از قبیل حوزه امتحانی و تصویر خود را ویرایش کنند.

فروغ نژاد تأکید کرد: افرادی که در آزمون های الکترونیکی نیمه اول سال ثبت نام کرده‌اند نیز می توانند در آزمون های قلم و کاغذی شرکت کنند. هم چنین افرادی که در آزمون های قلم و کاغذی این دوره ثبت نام کنند، محدودیتی جهت شرکت در آزمون‌های الکترونیکی بعدی نخواهند داشت.

رئیس اداره آموزش و امور گواهی‌نامه‌های حرفه ای هم چنین اعلام کرد؛ ثبت نام دوره جدید آزمون‌های الکترونیکی اصول بازار سرمایه و تحلیل‌گری بازار سرمایه (ویژه دارندگان مدارک حرفه‌ای CFA) نیز از روز بیست و نهم دی ماه آغاز شده و این آزمون‌ها در تاریخ بیستم اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد. 

وی هم چنین تأکید کرد: این دو آزمون به صورت الکترونیکی و فقط در تهران برگزار شده و مختص افرادی است که دارای مدارک حرفه ای CFA هستند، لذا یادآوری می‌شود زمان انتخاب آزمون‌ها به این نکته توجه شود.

بیست و هشتمین دوره آزمون‌های بازار سرمایه روز جمعه بیست و نهم بهمن ماه سال جاری در تهران، مشهد، تبریز، اصفهان و شیراز به طور هم زمان برگزار می شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به اطلاعیه برگزاری آزمون های بازارسرمایه واقع در پایگاه اینترنتی http://reg.seo.ir مراجعه کنند. 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا