حضور بانک کشاورزی در دومین نمایشگاه توانمندی روستاییان

حضور بانک کشاورزی در دومین نمایشگاه توانمندی روستاییان

دومین نمایشگاه توانمندی روستاییان با شعار روستا، کانون تولید و ارزش آفرینی در عرصه اقتصاد مقاومتی از تاریخ 15 تا 18 دیماه 1395 با حضور بانک کشاورزی در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

به گزارش اقتصادایران آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت امور شعب بانک کشاورزی در تهران بزرگ، دومین نمایشگاه توانمندی روستاییان با هدف آشنایی بازدید کنندگان از وجود استعدادها ، قابلیت ها و پتانسیل های موجود در مناطق روستایی و در سه بخش استانداری های سراسر کشور، ارگان های دولتی مرتبط و مشارکت کنندگان عام برگزار شد.

 
 براساس این گزارش از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه می توان به معرفی جاذبه های فرهنگی ( از قبیل آداب و رسوم ، بازی های بومی ، پوشش های محلی ، غذاها و ...) ، جاذبه های طبیعی و گردشگری، معرفی مشاهیر و استعدادهای جوان ، کارآفرینان و ... در عرصه روستایی، ایجاد ارتباط دو سویه شهرنشینان با روستائیان، برقراری ارتباط تجاری فی ما بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان با ایجاد تقاضاهای جدید و شناسایی بازارهای مصرف برای خرید محصولات و تولیدات روستاییان، تقویت روحیه خودباوری و توانمندی در جامعه روستایی نام برد.

 
این گزارش می افزاید؛ بانک کشاورزی با برپایی غرفه ای در سالن E25 و بهره مندی از مجرب ترین کارشناسان خود میزبان میهمانان و پاسخگوی مراجعان بود.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا