در کدال منتشر شد؛

نگاهی بر عملکرد 9 ماهه "وبشهر"

نگاهی بر عملکرد 9 ماهه

شرکت توسعه صنایع بهشهر در دوره 9 ماهه منتهی به 30 آذر ماه 95 مبلغ 26 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت؛ که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته معادل 24 درصد کاهش را نشان می دهد.


شرکت توسعه صنایع بهشهر صورت های مالی 9 ماهه منتهی به 30 آذر ماه 95 را حسابرسی نشده و با سرمایه 7 هزار و 21 میلیارد و 2 میلیون ریال منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، شرکت توسعه صنایع بهشهر در سه ماهه سوم سال مالی جاری مبلغ 221 میلیارد و 556 میلیون ریال درذآمدهای عملیاتی داشت.

از درآمد این شرکت، هزینه‌های فروش، اداری و عمومی و هزینه های عملیاتی کسر شد و سود عملیاتی دوره به مبلغ 178 میلیارد و 190 میلیون ریال رسید.

به سود عملیاتی دوره نیز درآمدهای غیر عملیاتی اضافه شد و سود خالص معادل 183 میلیارد و 846 میلیون ریال محاسبه شد و بر این اساس مبلغ 26 ریال سود به ازای هر سهم محقق شد؛ که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته معادل 24 درصد کاهش را نشان می دهد.

به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ یک هزار و 369 میلیارد و 35میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای "وبشهر" منظور شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا