در کدال منتشر شد؛

توضیحات "ذوب" در خصوص افزایش نرخ ذغال سنگ و اصلاح بودجه

توضیحات

مدیرعامل شرکت ذوب آهن با ارسال نامه ای به اداره نظارت بر ناشران فرابورس و اوراق بهادار، خبر از تصویب قیمت جدید خرید کنسانتره ذغال سنگ، افزایش هزینه ناشی از تغییر نرخ ذغال سنگ در بودجه 95 و ارایه گزارش اصلاحی 9 ماهه داد.

 

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان در خصوص افزایش نرخ ذغال سنگ و اصلاح بودجه توضیحاتی ارایه داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، شرکت ذوب آهن اصفهان که همچنان افزایش سرمایه 322 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها را پیگیری می کند و طی روزهای اخیر با رشد نسبی قیمت نیز مواجه شده، امروز از تصویب قیمت جدید خرید کنسانتره ذغال سنگ ، افزایش هزینه ناشی از تغییر نرخ ذغال سنگ در بودجه 95 و ارایه گزارش اصلاحی 9 ماهه خبر داد.

در این رابطه احمد صادقی، مدیرعامل این شرکت فرابورسی با ارسال نامه ای به سازمان بورس، توضیحاتی در پاسخ به نامه های این سازمان در تاریخ 7 و 8 دی ماه 95 به شرح زیر ارایه داده است:

1-در خصوص صورتجلسه بررسی کنسانتره ذغال سنگ توسط ذوب آهن اصفهان، قیمت جدید در جلسه هیات مدیره شرکت در تاریخ 15 دی ماه 95 مورد تصویب قرار گرفت و از ابتدای سال 1395 لازم الاجرا شده است. بدیهی است افزایش هزینه ناشی از تغییر نرخ ذغال سنگ در اصلاحیه بودجه 1395 ارایه خواهد شد.

2- در خصوص پوشش مقدار و مبلغ فروش سال 95، پس از تهیه صورت های مالی 9 ماهه و مشخص شدن عملکرد شرکت نسبت به اصلاح پیش بینی ها بر اساس عملکرد 9 ماهه، در صورت لزوم گزارش بودجه اصلاحی جهت اطلاع سهامداران ارایه خواهد شد.

 

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا