حسابرسی شده منتشر شد؛

نگاهی بر عملکرد 6 ماهه "شبریز"

نگاهی بر عملکرد 6 ماهه

شرکت پالایش نفت تبریز در دوره شش ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 95 مبلغ 56 میلیارد و 386 میلیون ریال زیان خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 15 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت؛ که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته معادل 97 درصد بهبود را نشان می دهد.

 

شرکت پالایش نفت تبریز صورت های مالی نیمه نخست امسال را با سرمایه سه هزار و 884 میلیارد و 211 میلیون ریال به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، شرکت پالایش نفت تبریز در شش ماه نخست امسال مبلغ 22 هزار و 621 میلیارد و 76 میلیون ریال درآمد عملیاتی کسب کرد.

از درآمد این شرکت بهای تمام ‌شده درآمدهای عملیاتی کسر شد و سود ناخالص دوره به مبلغ یک هزار و 100 میلیارد و 508 میلیون ریال رسید؛ از سود ناخالص دوره نیز هزینه‌های فروش، اداری و عمومی و هزینه های عملیاتی کسر شد و سود عملیاتی به مبلغ 629 میلیارد و 155 میلیون ریال محاسبه شد.

از سود عملیاتی دوره نیز هزینه های مالی و مالیات کسر و پس از افزوده شدن درآمدهای غیر عملیاتی به آن زیان خالص دوره به مبلغ 56 میلیارد و 386 میلیون ریال رسید و بر این اساس مبلغ 15 ریال زیان به ازای هر سهم محقق شد؛ که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته معادل 97 درصد بهبود را نشان می دهد.

از زیان خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال کسر شد و در نهایت مبلغ 97 میلیارد و 279 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا