اسامی ۵ شرکت بورسی خودروساز برای وام ۲۵ میلیون تومانی

اسامی ۵ شرکت بورسی خودروساز برای وام ۲۵ میلیون تومانی

درحالی فقط یک شرکت بورسی در بین ۵۴ شرکت مشمول وام خرید ۱۰ میلیون تومانی کالا وجود داشت که نام ۵ شرکت خودرویی حاضر در بورس برای وام ۲۵ میلیون تومانی مشاهده می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی عملی شدن بخشی از بسته خروج از رکود دولت ، پرداخت وام 10 و 25 میلیون تومانی خرید کالا از فردا دوشنبه آغاز می شود.

در این میان فقط شرکت بورسی آبسال در بین 54 شرکت مشمول وام خرید 10 میلیون تومانی کالا وجود داشت اما در وام 25 میلیون تومانی خرید خودرو که نام 5 شرکت خودرویی حاضر در بورس مشاهده می شود که شامل ایران خودرو، سایپا، پارس خودرو، ایران خودرو دیزل و زامیاد است. بهمن دیزل نیز هر چند آماده حضور در فرابورس بوده اما تاکنون سهام این شرکت وابسته به گروه بهمن هنوز عرضه اولیه نشده است.

براساس این گزارش، درحالی وزارت صنعت اعلام کرده فهرست کالاهای مشمول خرید در روزهای آینده به مرور تکمیل خواهد شد که شرکت های ایران خودرو، سایپا، پارس خودرو ، کرمان خودرو، مدیران خودرو و خودروسازی راین با دولت قرار داد بسته اند.

شرکت‌های  بهمن دیزل،ایران خودرو دیزل،پارس خودرو و زامیاد هم شامل خودرو هایی غیرسواری، وانت و خودرو‌های دیزلی هستند که در این طرح مشارکت خواهند داشت.

در روز های آینده احتمال دارد دو تا 3 خودروساز دیگر به این فهرست اضافه شوند تا تخصیص 25 خودور سواری و 19 نوع خودرو غیرسواری وانت ، وانت دوکابین و خودروهای دیزلی تکمیل شود.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا