امروز صورت می گیرد؛

عرضه بیش از 9 هزار تن نفتا در رینگ داخلی بازار فیزیکی بورس انرژی ایران

عرضه بیش از 9 هزار تن نفتا در رینگ داخلی بازار فیزیکی بورس انرژی ایران

از نکات مهم معاملات امروز، دوشنبه بورس انرژی می توان به عرضه بیش از 9 هزار تن نفتا در رینگ داخلی این بورس اشاره کرد.

 

در جریان داد و ستدهای روز یکشنبه، 19 دی ماه 95، مجموع ارزش کل معاملات در بورس انرژی ایران به 71 میلیارد و 311 میلیون ریال بالغ شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، در جریان معاملات روز یکشنبه بورس انرژی ایران، بازار برق شاهد معامله 8 هزار و 237قرارداد معادل 140 هزار و 948 مگاوات ساعت به ارزش بیش از 46 میلیارد و 607 میلیون ریال بود.

در آغاز این جلسه معاملاتی، نمادهای بار پیک روزانه، بار پایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه 19 بهمن 95 گشایش یافتند و همچنین نمادهای بار پیک روزانه، بار پایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه 23 دی ماه 95 در پایان جلسه معاملاتی این روز متوقف شده و فرآیند تحویل آن ها آغاز شد.

در این روز در تابلوی سلف موازی استاندارد نیز برای قراردادهای با سررسید یکسال و بیشتر در بازار مشتقه بورس انرژی ایران، در کلیه نمادهای فعال 6 هزار و 470 قرارداد با ارزش بیش از 24 میلیارد و 704 میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

در جلسه معاملاتی امروز (دوشنبه 20 دی‌ماه 95)، افزون بر معاملات مستمر در بازار قراردادهای سلف موازی استاندارد برق و قراردادهای سلف موازی استاندارد با سررسید یکسال و بیشتر در بازار مشتقه، می‌توان به عرضه کالاهای آیزوفید، آیزوریسایکل، حلال 404، بلندینگ نفتا حلال 410 و نفتای سنگین تصفیه نشده پالایش نفت شیراز، حلال 410 پالایش نفت آبادان، نفتای سبک پالایش نفت بندرعباس، نفتای سبک و سنگین پالایش نفت تهران در رینگ داخلی و گاز مایع خام پالایش گاز ایلام در رینگ بین‌الملل بازار فیزیکی اشاره کرد. از نکات مهم معاملات روز جاری می توان به عرضه بیش از 9 هزار تن نفتا در رینگ داخلی بورس انرژی ایران اشاره کرد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا