کانال پرداخت وام در بانک‌های بزرگ بسته شد

کانال پرداخت وام در بانک‌های بزرگ بسته شد

پیگیری ها نشان می دهد پرداخت تسهیلات در بانک‌های بزرگ کشور به حال تعلیق درآمده و بانک‌ها تمرکز را روی جذب سپرده و تجهیز منابع قرار داده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از فارس، پرداخت تسهیلات از سوی برخی بانک‌های بزرگ کشور به حال تعلیق درآمده است.پیگیری ها از بانک‌های ملی، ملت، تجارت، صادرات، سپه و رفاه نشان می‌دهد فعلا پرداختی از سوی این بانک‌ها انجام نمی‌شود.

یک کارمند بانک ملت در این باره گفت: فعلا اعطای تسهیلات کارت اعتباری و سایر تسهیلات متوقف شده و فقط امکان پرداخت شاپ کارت وجود دارد که تنها می‌توانید از فروشگاه‌های طرف قرارداد کالا دریافت کنید.

یکی از کارمندان بانک صادرات بیان کرد: جلوی وام‌ها فعلا بسته شده و تنها تسهیلات محدودی برای کسانی که شش ماه گردش حساب در بانک صادرات داشته باشند، پرداخت می‌شود، البته برای وام 10 میلیون تومانی و 5 میلیون تومان باید سپرده‌گذاری کنید.

یکی از کارمندان بانک تجارت نیز گفت: فعلا پرداخت تسهیلات نداریم و وصولی تسهیلات اعطایی به صورت محدود قابل پرداخت برای تسیهلات جدید است. اکثر شعب بانک تجارت همین وضعیت را دارند.

پیگیری ها از بانک رفاه کارگران هم این نتیجه را داشت که پرداخت تسهیلات، به غیر از وام ازدواج، قطع است و معلوم نیست این شرایط تا چه زمانی ادامه یابد.

مراجعه به یکی از شعب بانک ملی هم تصریح وضعیت سایر بانک‌های بررسی شده بود .

بنا بر این گزارش، دلیل توقف یا بسته شدن فرایند اعطای تسهیلات در بانک‌های بزرگ کشور مشخص نیست اما با توجه به اینکه کمبود تقاضا یکی از دلایل اصلی رکود کسب و کار است، ادامه این وضعیت، شرایط رکودی را تشدید خواهد کرد.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا