قیافه در نامه‌ای به حاجی پور اعلام کرد:

مخالفت با تشکیل غیرقانونی انجمن سنگ آهن زنجان

مخالفت با تشکیل غیرقانونی انجمن سنگ آهن زنجان

گروه معادن >سنگ آهن - رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن ایران با ارسال نامه‌ای به معاون تشکل‌های اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران نسبت به تشکیل انجمن سنگ آهن زنجان بدون رعایت ضوابط قانونی و هماهنگی با انجمن سنگ آهن ایران اعتراض کرد.

به گزارش خبرنگار ماین نیوز، متن نامه قدیر قیافه خطاب به هومن حاجی پور به شرح زیر است:

"به استحضار می‌رساند امروز شنبه مورخ 94/08/16 رونوشت نامه شماره 94/546/ص مورخ 94/8/11 اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی زنجان را دریافت کردیم. متاسفانه علیرغم صراحت موافقت نامه شماره 43/5557/ص مورخ 94/06/18 اتاق ایران مبنی بر صدور موافقت اصولی آن اتاق برای تاسیس شعب این انجمن در استان‌های مختلف معدنی کشور منجمله استان زنجان به این انجمن که اقدام به برگزاری مجمع موسسین شعب مذکور و انجام روال قانونی آن را با هماهنگی و نظارت اتاق ایران و زنجان به این تشکل ابلاغ کرده است، اتاق محترم استان زنجان راسا، بدون مجوز لازم و بدون اطلاع این انجمن نسبت به انتشار آگهی برگزاری مجمع عمومی اقدام و علیرغم اعلام موضوع به حضرتعالی و ریاست محترم اتاق زنجان مبنی بر لزوم توقف فرآیند غیرقانونی مذکور، بر برگزاری مجمع عمومی شعبه این انجمن در زنجان اصرار نموده است. براین اساس لازم می‌داند ضمن اعلام نگرانی شدید از روش غیراصولی، غیر حقوقی و دخالت آشکار اتاق محترم زنجان در فعالیت‌های این تشکل، مراتب مخالفت این انجمن با برگزاری مجمع عمومی غیرقانونی روز شنبه مورخ 94/08/16 بنام مجمع شعبه این انجمن در استان زنجان را به حضور اعلام و خواهان توقف برگزاری مجمع عمومی گردد. بدیهی است در صورت صلاحدید آمادگی دارد با هماهنگی و تحت نظارت اتاق ایران و زنجان، نسبت به برگزاری مجمع عمومی شعبه انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن ایران در استان زنجان وفق مجوز اتاق ایران، در اسرع وقت، هماهنگی و اقدامات لازم را معمولی دارد.

از خداوند منان برایتان سلامتی و دوام توفیق خدمت خواستاریم.

قدیر قیافه
رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن ایران"


به گزارش ماین نیوز، رونوشت این نامه برای غلامحسین جمیلی، رئیس اتاق زنجان و اعضای انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن ایران در استان زنجان نیز ارسال شده است.

برای دریافت اصل نامه اینجا کلیک نمایید.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا