امروز در فرابورس انجام می شود؛

عرضه اولیه پاکدیس با روش جدید

عرضه اولیه پاکدیس با روش جدید

حداکثر تعداد سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی یا حقوقی 2000 سهم خواهد بود و طی دوره ثبت سفارش، سهامداران صرفا در دامنه اعلامی امکان ثبت سفارش دارند و کارگزاران نیز موظفند سفارش‌های دریافتی خریداران را بر اساس اولویت زمانی ثبت سفارش وارد سامانه معاملاتی کنند.

 

امروز ۲۸ میلیون سهم از مجموع سهام شرکت پاکدیس با روش ثبت سفارش در بازار دوم فرابورس به عموم عرضه می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) ، در روش بوک بیلدینگ، سفارش متقاضیان اعم از سهامداران حقیقی یا حقوقی در دوره ثبت سفارش که از سوی ناظر بازار اعلام می‌شود، صرفا در دامنه اعلام شده (2200 تا 2310ریال) قابل ثبت خواهد بود.

حداکثر تعداد سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی یا حقوقی 2000 سهم  خواهد بود و طی دوره ثبت سفارش، سهامداران صرفا در دامنه اعلامی امکان ثبت سفارش دارند و کارگزاران نیز موظفند سفارش‌های دریافتی خریداران را بر اساس اولویت زمانی ثبت سفارش وارد سامانه معاملاتی کنند.

بر این اساس، دوره ثبت سفارش ازساعت10:00 لغایت ساعت12:00 است و  کلیه معامله گران برخط وغیر برخط به صورت همزمان طی دوره ثبت سفارش می توانند اقدام به ورود سفارش خرید نمایند.

 همچنین کلیه درخواست های خرید جهت ورود سفارش می بایست به قیمت محدود باشد و هر خریدار صرفا مجاز به ورود یک سفارش خرید درسامانه معاملاتی است.

 7)سفارش ثبت شده طی دوره ثبت سفارش نیز  قابل اصلاح یا حذف هستندو پس از پایان این دوره،ورود،حذف یا اصلاح سفارش مجاز نیست. بدیهی است کارگزاران می بایست راس ساعت 12:00 هرگونه دسترسی معامله گران برخط وغیربرخط را مسدود کنند.

 گفتنی است: سفارش های خرید باید با کد معاملاتی مشتری ثبت شود وثبت سفارش با کد گروهی مجاز نیست.

مدیرعرضه شرکت کارگزاری بورس بهگزین(سهامی خاص) است . متعهد خرید نیز شرکت کارگزاری بورس بهگزین(سهامی خاص) است وسقف تعهد خرید ایشان تعداد14,000,000 سهم است.

خاطر نشان می شود: سهم پاکدیس از بازار نوشیدنی بدون گاز در بسته بندی تتراپک، آبمیوه های بدون گاز در بسته بندی دوی پک و آبمیوه های گازدار به ترتیب 2 ، 34 و 68 درصد بوده و شرکت های سن ایج، تکدانه، سان استار، پانی و تاک از جمله رقبای اصلی آن به شمار می روند.

این شرکت دارای سرمایه اسمی 28 میلیارد تومانی و از زیر مجموعه های بنیاد مستضعفان است که برای سال مالی اسفند جاری ، 292 ریال سود پیش بینی کرده و در عملکرد 4 ماه اول سال ، قادر به تحقق 59 درصد معادل 173 ریال از سود شده است.

 
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا