یک بانک خصوصی به کارگزاران بورس بسته اعتباری ویژه می دهد

یک بانک خصوصی به کارگزاران بورس بسته اعتباری ویژه می دهد

بانک اقتصادنوین بسته ویژه اعتباری ویژه شرکت‌های کارگزاری بورس را با هدف ایجاد ظرفیت‌های جدید معاملاتی و کمک به توسعه بازار سرمایه در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، بانک اقتصادنوین اعلام کرد، بسته ویژه اعتباری ویژه شرکت‌های کارگزاری بورس اوراق بهادار با هدف ایجاد ظرفیت‌های جدید معاملاتی و کمک به توسعه بازار سرمایه طراحی شده و در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

در این بسته تسهیلاتی به‌صورت کوتاه‌مدت و متناسب با ظرفیت و نیاز مشتریان اعطا می‌شود. در این بسته اعتباری خدمات و محصولات متناسب با نیاز شرکت‌های کارگزاری بورس اوراق بهادار از جمله صدور ضمانت‌نامه، صدور کارت مجازی، برقراری درگاه‌های پرداخت الکترونیکی، خدمات ویژه کارکنان شرکت، انواع بیمه‌نامه‌ها و ... نیز برای متقاضیان پیش‌بینی شده است.

با توجه به اهمیت و جایگاه شرکت‌های کارگزاری بورس اوراق بهادار، ارائه خدمات به این شرکت‌ها از طریق بانکداری شرکتی بانک اقتصادنوین به‌صورت تخصصی و با محوریت مدیران حساب حرفه‌ای و آشنا به بازار سرمایه صورت می‌گیرد.

در بسته اعتباری ویژه شرکت‌های کارگزاری بورس اوراق بهادار ضمن ارائه خدمات و محصولات خاص، کیفیت، سرعت و دقت مورد انتظار مشتریان از طریق همراهی و مشاوره‌های مدیران حساب بانکداری شرکتی محقق خواهد شد.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا