روایت دو خبرگزاری از اعتراض امروز سهامداران

روایت دو خبرگزاری از اعتراض امروز سهامداران

دو خبرگزاری فارس و تسنیم از اعتراض امروز سهامداران و بسته شدن درب‌های تالار معاملات حافظ خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،امروز دو خبرگزاری فارس و تسنیم در ساعت های 12:29 و 13:21 از اعتراض امروز سهامداران و بسته شدن درب‌های تالار معاملات حافظ خبر دادند.

فارس اعلام کرد در پی بالاگرفتن اعتراض تعدادی از سرمایه گذاران حاضر به متولیان بازار سهام در تالار معاملات بورس اوراق بهادار تهران به نحوه توقف و بازگشایی نمادهای معاملاتی و دیگر ناهنجاری های بازار سهام ، دقایقی قبل درهای این بازار بر روی سرمایه گذاران بسته شده است.

این در حالی است که هنوز ساعت رسمی معاملات به پایان نرسیده و معلوم نیست بر اساس کدام قانون و مقرراتی از ورود و خروج آزادانه سرمایه گذاران به تالار معاملات بورس حافظ به عنوان مظهر بازار رقابت کامل بسته شده است.

گزارش های میدانی در این زمینه حاکی از تداوم اعتراض ها در مقابل ساختمان بورس اوراق بهادار تهران با وجود حضور دیگر سرمایه گذاران در تالار شیشه ای است.

خبرگزاری تسنیم نیز اعلام کرد: نحوه توقف و بازگشایی نمادهای معاملاتی در بورس اوراق بهادار از دیرباز مورد نقد و اعتراض سهامدارن بوده که مشکلاتی از جمله حبس نقدینگی معامله گران و کاهش جریان نقدینگی در بازارا سهام را به دنبال داشته است.

بر این اساس این مشکل از تیرماه امسال تاکنون و در پی توقف طولانی مدت نماد معاملاتی گروه بانکی در بورس بیشتر نمایان شده است و حل نشدن این مشکلات سرانجام موجب شد تا ظهر امروز، اعتراض تعدادی از سرمایه گذاران بورسی به عملکرد متولیان بازار سهام در تالار معاملات بورس اوراق بهادار تهران بالا گرفته و منجر به تجمع اعتراض آمیز مقابل تالا حافظ شود.

از این روز در دقایق پایانی معاملات امروز درهای تالار شیشه‌ای بر روی سرمایه گذاران بسته شد تا شاید صدای اعتراض آنها به بی‌تفاوتی مدیران بازار سرمایه کمتر شنیده شود.

انتهای پیام

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا