نظام مهندسی معدن سازمان جوانی در کشور است

نظام مهندسی معدن سازمان جوانی در کشور است

دنیای معدن -رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران گفت: نظام مهندسی معدن سازمان جوانی در کشور است.

نادعلی اسماعیلی شامگاه دوشنبه در جلسه هم اندیشی با اعضای هیئت مدیره و فعالان بخش معدنی استان زنجان، اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی معدن از سال ۸۲ فعالیت خود را آغاز کرده و در این ۱۳ سال فعالیت خوبی داشته است.

اسماعیلی با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی معدن استان رنجان عملکرد خوبی را داشته است، افزود: همواره به بسیاری از سازمان های استان ها اقدامات و عملکرد این سازمان معرفی می شود.

وی به واگذاری برخی امور دستگاه های دولتی اشاره کرد و اظهار داشت: اقدامات خوبی در استان زنجان اتفاق افتاده که حاصل تعامل و همکاری دستگاه ها و ایده های خود سازمان نظام مهندسی معدن بوده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران با بیان اینکه این رخداد به خوبی در سطح کشور جا افتاده است، افزود: در راستای پیشرفت بخش معدن و رسیدن به اهداف تعیین شده می توان از ظرفیت مهندسی سازمان ها بهره لازم را برد.

اسماعیلی بر ضرورت نظارت بیشتر بر کارکرد مهندسان معدن تاکید کرد و گفت: برای افزایش کیفیت خدمات ارائه شده باید نسبت به نظارت مناسب اقدام کرد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ایران یکی از اقدامات مثبت سازمان را بازدید از استان ها برشمرد و تاکید کرد: اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته هرچند برخی مسائل هنوز مغفول مانده است. دستاوردهای خوب یاز سفرهای استانی حاصل شده است.

اسماعیلی بهره بردن از ظرفیت فکری کمیته های تخصصی را لازم برشمرد و خاطرنشان کرد: اعضای هیئت مدیره باید تلاش کنند تنها برای اجرای تفکرات کارشناسی این کمیته ها اقدام و همچنین ظرفیت فکری بازرسان و شورای انتظامی بهره ببرند.

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا