گل گهر آماده همکاری با سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی

گل گهر آماده همکاری با سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی

گروه اكتشاف و زمين شناسي - شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در مرحله‌ی سوددهی قرارداد و به دلیل عدم محدودیت برای سرمایه‌گذاری جدید و به‌منظور حفظ منافع ملی آماده‌ی هرگونه سرمایه‌گذاری در بحث اکتشافات ‌آهن است.

به گزارش ماین نیوز، طی نشستی که در روز 7 آذرماه 1395 با حضور مدیریت شرکت معدنی و صنعتی گل گهر و ریاست سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور و نیز مدیرانی از دو مجموعه در محل سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور برگزار شد، در خصوص زمینه‌های مشترک همکاری بین دو مجموعه مباحثی مطرح شد.

در این نشست در خصوص پروژه های‌ اکتشافی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور مطالبی از سوی این سازمان ارائه گردید.

ناصر تقی زاده؛ مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر گفت: شرکت معدنی و صنعتی گل گهر اقدام به سرمایه گذاری در تصفیه‌خانه‌ای به‌منظور تأمین آب در شهرستان سیرجان کرده و خواستار انجام اکتشافات آب‌ در این شهرستان توسط سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی شد.

وی در ادامه افزود: این شرکت آماده انجام هرگونه سرمایه‌گذاری و همکاری لازم با سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی در زمینه تامین آب در شهرستان سیرجان است.

تقی زاده در پایان در خصوص همکاری‌های آتی دو مجموعه گفت: در زمینه بررسی‌های اولیه و معرفی مناطق پرپتانسیل در دو منطقه طبس و چوپانان توسط سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور، معرفی مناطق پتانسیل دار آهن در کل کشور به پیشنهاد این سازمان و نیز اکتشاف آب‌ در منطقه سیرجان استان کرمان هرگونه حمایت و سرمایه‌گذاری را بر عهده می‌گیریم.




بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا