گزارش هفتگی بازار فیزیکی؛

ثبت معاملات ۷ هزار و ۳۱۱ میلیارد ریالی در بورس کالا

ثبت معاملات ۷ هزار و ۳۱۱ میلیارد ریالی در بورس کالا

طی هفته گذشته (هفته منتهی به ۱۶ دی ماه)، حدود ۳۹۸ هزار و ۷۲۲ تن انواع کالا به ارزش نزدیک به ۷ هزار و ۳۱۱ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.

 

تالار محصولات کشاورزی در هفته منتهی به ۱۶ دی ماه، شاهد معامله ۲۹ هزار و ۲۷۳ تن انواع کالا به ارزش حدود ۳۴۲ میلیارد ریال بود؛ در این تالار نیز ۱۸ هزار و ۷۵۴ تن ذرت دامی، ۱۱۸ تن جو دامی، ۵ هزار و ۵۰۰ تن گندم، یک هزار تن برنج وارداتی، ۱۰۰تن شکر سفید، و ۳ هزار و ۸۰۰ تن روغن خام معامله شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از بورس کالا، طی هفته گذشته (هفته منتهی به ۱۶ دی ماه)، حدود ۳۹۸ هزار و ۷۲۲ تن انواع کالا به ارزش نزدیک به ۷ هزار و ۳۱۱ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.

 طی هفته مذکور در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۱۴۰ هزار و ۲۵ تن انواع کالا با ارزشی نزدیک به ۳ هزار و ۳۷۳ میلیارد ریال معامله شد. براین اساس ۱۳۲هزار و ۶۵ تن انواع فولاد، ۴ هزار و ۳۳۰ تن آلومینیوم، ۳ هزار ۵۱۰ تن مس، ۱۲۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۳ کیلوگرم طلا در این تالار خریداری شد.

این گزارش همچنین حاکی است، در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۲۹ هزار و ۴۰۳ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۳ هزار و ۵۹۴ میلیارد ریال به فروش رسید؛ در این تالار، ۸۴ هزار و ۲۶۰ تن انواع قیر، ۴۰ هزار و ۳۵۵ تن مواد پلیمری، ۵۷ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم، ۲۳ هزار تن لوب کات، ۱۵ هزار و ۱۶۸ تن مواد شیمیایی، ۶ هزار و ۴۲۰ تن گوگرد، ۱۰۰ تن عایق رطوبتی و ۲ هزار و ۵۰۰ تن سلاپس واکس و ۱۰۰ تن آرگون معامله شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا