حسابرسی شده منتشر شد؛

صورت های مالی یکساله "ثاخت"

صورت های مالی یکساله

شرکت بین المللی توسعه ساختمان صورت های مالی یکساله منتهی به 31 شهریور ماه 95 را با سرمایه 3 هزار میلیارد ریال به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

 

شرکت بین المللی توسعه ساختمان در دوره 12 ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 95، مبلغ یک هزار و 42 میلیارد و 816 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب های خود منظور کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، شرکت بین المللی توسعه ساختمان در دوره یک ساله یاد شده، معادل یک هزار و 77 میلیارد و 548 میلیون ریال درآمدهای عملیاتی کسب کرد.

از درآمد این شرکت بهای تمام ‌شده درآمدهای عملیاتی کسر شد و سود ناخالص دوره به مبلغ 437 میلیارد و 622 میلیون ریال رسید.

از سود ناخالص دوره نیز هزینه‌های فروش، اداری و عمومی کسر شد و سود عملیاتی دوره به مبلغ 365 میلیارد و 364 میلیون ریال رسید.

از سود عملیاتی دوره نیز هزینه های مالی و مالیات کسر شد و پس از افزوده شدن درآمدهای متفرقه به آن سود خالص دوره برابر 221 میلیارد و 651 میلیون ریال بدست آمد و بر این اساس مبلغ 74 ریال سود به ازای هر سهم محقق شد؛ که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته معادل 3 درصد کاهش را نشان می دهد.

به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ یک هزار و 42 میلیارد و 816 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا