بر کدال نشست؛

عملکرد 9 ماهه صنایع شیمیایی فارس

عملکرد 9 ماهه صنایع شیمیایی فارس

شرکت صنایع شیمیایی فارس صورت های مالی 9 ماهه منتهی به 30 آذر ماه 95 را با سرمایه 629 میلیارد و 607 میلیون ریال به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.


شرکت صنایع شیمیایی فارس در دوره 9 ماهه سال مالی منتهی به 30 اسفند ماه 95 مبلغ، 29 میلیارد و سه میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 46 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت؛ که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته 119 درصد افزایش را نشان می دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، شرکت صنایع شیمیایی فارس در دوره یاد شده، معادل 608 میلیارد و 107 میلیون ریال درآمدهای عملیاتی کسب کرد.

از درآمد این شرکت بهای تمام ‌شده درآمدهای عملیاتی کسر شد و سود ناخالص دوره به مبلغ 132 میلیارد و 750 میلیون ریال رسید.

از سود ناخالص دوره نیز هزینه‌های فروش، اداری و عمومی و هزینه های عملیاتی کسر شد و سود عملیاتی دوره به مبلغ 77 میلیارد و 927 میلیون ریال رسید.

از سود عملیاتی دوره نیز هزینه های مالی و مالیات کسر شد و پس از افزوده شدن درآمدهای متفرقه به آن سود خالص دوره برابر 29 میلیارد و سه میلیون ریال بدست آمد و بر این اساس مبلغ 46 ریال سود به ازای هر سهم محقق شد؛ که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته 119 درصد افزایش را نشان می دهد.

به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ 53 میلیارد و 350 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای "شفارس" منظور شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا