رشد تولید و فروش کنسانتره نفلین سینیت کلیبر

رشد تولید و فروش کنسانتره نفلین سینیت کلیبر

دنیای معدن - مدیر مجتمع نفلین سینیت کلیبر اعلام کرد : میزان فروش کنسانتره در مجتمع نفلین سینیت کلیبر (از مجتمع های تحت پوشش شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران) در 6ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد چشمگیری داشته است.

به گزارش دنیای معدن،‌ نوید نیکو درباره افزایش میزان فروش این مجتمع گفت: با واگذار شدن بازرگانی و فروش محصولات به خود مجتمع، توانستیم میزان فروش محصولات را  افزایش دهیم که این رخداد طی چند سال گذشته بی سابقه بوده است .
وی میزان فروش محصول در 6 ماه اول 94 را 9001 تن اعلام کرد و افزود : این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل میزان فروش محصول این مجتمع 2834 تن بوده است .
نیکو در خصوص میزان تولید این مجتمع در سال جاری اظهار داشت : در 6 ماه نخست امسال میزان تولید محصول این مجتمع 7042 تن بود که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد خوبی داشته ایم زیرا میزان تولید این مجتمع در سال 93 ، 4032 بوده است .
معدن نفلین سینیت کلیبر بزرگترین توده نفلین دار اکتشاف شده کشور است. این کانسار در محدوده ای به وسعت 100 کیلومترمربع و در جنوب شهرستان کلیبر در استان آذربایجان شرقی واقع شده است. کنسانتره نفلین سینیت به عنوان ماده اولیه در صنایع مختلف از جمله کاشی و سرامیک، چینی، شیشه و رنگ سازی کاربرد دارد. همچنین از این ماده معدنی برای تولید پودر آلومینا- ماده اصلی تولید شمش آلومینیوم- استفاده می شود و در حال حاضر از سوی ایمیدرو طرحی برای تولید پودر آلومینا از نفلین سینیت(در بخش طراحی و مهندسی) در دست اجرا است.

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا