مولوی در گفت‌وگو با ماین نیوز خبر داد:

جزئیات کارگاه آموزشی ابزارهای نوین تامین مالی در حوزه سنگ آهن

جزئیات کارگاه آموزشی ابزارهای نوین تامین مالی در حوزه سنگ آهن

گروه معادن >سنگ آهن - بنیانگذار آکادمی تامین مالی و سرمایه‌گذاری مولوی و موسس یورواینوست انگستان گفت: امروز شرکت‌های ایران در زمینه جذب سرمایه‌های خارجی با مشکل مواجه هستند در نتیجه در کارگاه «استراتژی‌های تامین مالی و جذب سرمایه‌گذار خارجی در حوزه سنگ آهن و صنایع بالادستی» سعی بر آن است تا مدیران شرکت‌های ایرانی با ابزارهای نوین تامین مالی و جذب سرمایه خارجی آشنا شوند.

پیمان مولوی در گفت‌وگو با خبرنگار ماین نیوز درباره یکی از کارگاه‌های آموزشی که در حاشیه چهارمین همایش بین‌المللی سنگ آهن ایران برگزار می شود، اظهار کرد: عنوان این کارگاه که بنده و آقای جعفری طهرانی برگزاری آن‌را بر عهده داریم «استراتژی‌های تامین مالی و جذب سرمایه‌گذار خارجی در حوزه سنگ آهن و صنایع بالادستی» است.

وی ادامه داد: این کارگاه به صورت مشترک با حضور بنده و آقای جعفری طهرانی اجرا می‌شود. در کنار آن مدیران و اعضای هیات مدیره شرکت‌های مختلف نیز در این کارگاه حضور خواهند داشت.

به گفته مولوی، یکی از بخش‌های این کارگاه به پرسش و پاسخ اختصاص دارد که در انتهای برنامه انجام می‌شود.

وی افزود: یکی از دلایل مهم برای برگزاری این کارگاه آن است که امروز در شرکت‌های ایرانی مشکل بزرگی در زمینه اتخاذ استراتژی‌های تامین مالی و سرمایه‌گذاری ها وجود دارد، در نتیجه باید با ابزارهای نوین تامین مالی و جذب سرمایه‌گذاری خارجی در سطح بین‌المللی آشنا شد. هدف ما از برگزاری این کارگاه آن است که شرکت‌های ایرانی را به صورت کاملا اجرایی با این استراتژی‌ها آشنا کرده تا آنها بدانند از کجا باید این کار را شروع کنند و باید از چه ابزارهایی استفاده شود و در کنار آن با توجه به شرایط حساس اقتصادی ایران باید چه استراتژی‌هایی اتخاذ شود تا بتوان به اهداف و چشم‌اندازهای مشخص شده دست پیدا کرد.

بنیانگذار آکادمی تامین مالی و سرمایه‌گذاری مولوی با اشاره به چهارمین همایش بین‌المللی سنگ آهن ایران تصریح کرد: بی‌شک هرگونه سمینار و همایشی که کمک می‌کند بخش دولتی و خصوصی به یکدیگر بیشتر نزدیک شده و همدیگر را درک کنند، تاثیر بسیار در حل مشکلات موجود در حوزه مربوطه خواهد داشت. در نتیجه برگزاری این همایش با حضور مسئولان دولتی و فعالان بخش خصوصی می‌تواند تاثیری مثبت بر حوزه سنگ آهن داشته باشد. ما نیاز داریم حرف‌های جدید شنیده شده و راهکارهای جدید ارائه شود در نتیجه به هر میزان چنین همایش‌هایی برگزار شوند شاهد تاثیرات مثبت بیشتری خواهیم بود.

براساس زمان‌بندی مشخص شده کارگاه «استراتژی‌های تامین مالی و جذب سرمایه‌گذار خارجی در حوزه سنگ آهن و صنایع بالادستی» از نظر زمانی آخرین کارگاهی است که در چهارمین همایش بین‌المللی سنگ آهن ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ماین نیوز، چهارمین همایش بین‌المللی انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن ایران 19 دی ماه امسال با حضور فعالان و دست اندرکاران حوزه سنگ آهن و حوزه‌های مرتبط خصوصی و دولتی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.

موضوعات چهارمین همایش بین‌المللی سنگ آهن ایران به شرح زیرند:

1- تحلیل راهبردهای خروج از بحران تولید سنگ آهن ایران
2- الزامات اقتصاد مقاومتی در حوزه سیاست‌گذاری تولید سنگ آهن ایران
3- راهبردهای توانمندسازی معادن کوچک و متوسط
4- مدل بهینه حکمرانی زنجیره ارزش سنگ آهن ایران
5- آسیب‌شناسی نظام حکمرانی بخش معدن ایران
همراه با برگزاری کارگاه‌های جانبی و نشست‌های تجاری دوجانبه
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا