اختصاص 7 هزار میلیارد ریال برای رونق تولید در واحدهای صنعتی البرز

اختصاص 7 هزار میلیارد ریال برای رونق تولید در واحدهای صنعتی البرز

کرج - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی البرز گفت که 7 هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات رونق تولید برای واحدهای صنعتی این استان مصوب شده و اختصاص یافته است.

جهانگیر شاهمرادی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: این اعتبار با هدف احیای واحدهای صنعتی استان البرز اختصاص یافته است.
وی خاطرنشان کرد: تا کنون 664 واحد و طرح صنعتی برای دریافت تسهیلات بانکی از محل طرح رونق تولید در وب سایت بهین یاب ثبت نام کرده اند.
شاهمرادی ادامه داد: این مصوبات پس از بررسی های لازم در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز برای اعطای تسهیلات به متقاضیان صنعتی به تصویب رسیده است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی البرز خاطرنشان کرد: ازمجموع این واحدها 547 واحد دارای پروانه بهره برداری و 117مورد طرح های صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای 60درصد و دارای جواز تاسیس از وزارت صنعت معدن و تجارت، هستند.
وی گفت: از 664 واحد صنعتی ثبت نام شده تعداد 514 واحد و طرح صنعتی داخل شهرک ها و نواحی صنعتی و 150 مورد نیز خارج از شهرک ها و نواحی صنعتی استان هستند.
شاهمرادی همچنین گفت که تاکنون 116 واحد صنعتی از تسهیلات طرح رونق تولید به مبلغ یک هزارو 820 میلیارد ریال بهره مند شده اند.
این مسئول افزود: هدف اصلی ما اجرای مصوبات برای دریافت تسهیلات تا پایان سال جاری است تا تمام واحدهای صنعتی واجد شرایط بتوانند از این تسهیلات بهره مند شوند.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا