در مراسمی نمادین در بورس تهران رقم خورد؛

جشن تولد نهمین سالروز عرضه سهام سرمایه گذاری امید

جشن تولد نهمین سالروز عرضه سهام سرمایه گذاری امید

در مراسمی نمادین نهمین سالروز عرضه سهام مدیریت سرمایه گذاری امید در بورس اوراق بهادار تهران، اعلام آغاز معاملات به آقای دکتر علی عسکری مدیرعامل این شرکت سپرده شد تا با نواختن زنگ معاملات، دادوستد سهام در بورس اوراق بهادار تهران آغاز شود.

 

بازگشایی معاملات امروز چهارشنبه مورخ 15دی ماه بورس تهران، در قالب مراسمی نمادین و با حضور مدیران ارشد مدیریت سرمایه گذاری امید برگزار شد و زنگ آغاز معاملات به صدا درآمد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از بورس تهران، در مراسمی نمادین نهمین سالروز عرضه سهام مدیریت سرمایه گذاری امید در بورس اوراق بهادار تهران، اعلام آغاز معاملات به آقای دکتر علی عسکری مدیرعامل این شرکت سپرده شد تا با نواختن زنگ معاملات، دادوستد سهام در بورس اوراق بهادار تهران آغاز شود.

همچنین مدیریت سرمایه گذاری امید با سرمایه بیش از 30000 میلیارد ریال و ارزش بازار بیش از 53000 میلیارد ریالی در رتبه 21 ارزش بازار است. این در حالی است که صنعت شرکت های چند رشته ای با داشتن 4 شرکت و ارزش بازار بیش از 231000 میلیارد ریال، به لحاظ ارزش بازار در رتبه 5 صنایع بورس تهران قرار دارد.

 در حال حاضر شرکت های بانک سپه، موسسه صندوق بازنشستگی کارکنان بانک­ها و موسسه رفاه و تامین آتیه کارکنان بانک سپه سهامداران عمده این شرکت به شمار می آیند.

شایان ذکر است شرکت گروه سرمایه گذاری امید در آذر ماه سال 1380 با سرمایه 650 میلیارد ریال به شکل سهامی خاص، در اداره ثبت شرکت­ها به ثبت رسید. در دی ماه سال 1383 به شرکت سهامی عام تبدیل و سهام آن برای اولین بار در تاریخ 16 دی 1386 به عنوان چهارصد و سی و هشتمین شرکت در بورس اوراق بهادار تهران عرضه شد.

پس از مراسم نمادین نواختن زنگ معاملات، نشست خبری با اصحاب رسانه مربوط به سالروز عرضه سهام مدیریت سرمایه گذاری امید در محل سالن کنفرانس بورس تهران برگزار شد و به سوالات خبرنگاران به طور مبسوط پاسخ گفته شد.

لازم به ذکر است؛ این مراسم نمادین که در بورس های مطرح دنیا نیز مرسوم است، در روزها و مناسبت های خاص به ناشران و اعضای بورس اجازه می دهد تا در بازگشایی بازار مشارکت داشته باشند.

بورس اوراق بهادار تهران نیز با هدف تعامل بیشتر با ناشران پذیرفته شده و یادآوری ارتباط و تعامل ناشر با بازار سرمایه اقدام به برگزاری این مراسم کرده است.

در حال حاضر بر اساس تقویمی که تهیه شده است در سال 1395 این مراسم توسط مدیران شرکت های بزرگ بورسی انجام خواهد شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا