رییس اداره نظارت بر ناشران بورسی:

بازگشایی "سایپا" بر اساس رویه های پیشین بوده است

بازگشایی

بازگشایی در نماد شرکت هایی که به دلیل تغییرات سیستمی متوقف می شوند به صورت باز انجام می گیرد و این یک رویه ای است که از سالهای قبل وجود داشته و نکته جدیدی نیست.


علت بازگشایی "سایپا" با دامنه نوسان باز از سوی رییس اداره نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس تشریح شد.

علی بیگ زاده، رییس اداره نظارت بر ناشران بورسی درباره دلیل بازگشایی "سایپا" به پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، گفت: دلیل توقف سایپا تغییر بااهمیت در درآمدها(هزینه)های متفرقه و درآمدهای حاصل از سرمایه گذاری شرکت در پیش بینی ارائه شده نسبت به پیش بینی قبلی بود که این تغییر حدود 595 میلیارد تومان بوده که سیستم بر اساس الگوریتم تعریف شده نماد این شرکت را متوقف می کند.

وی با بیان اینکه از سال گذشته سیستم، نمادهای معاملاتی را به دو دلیل بدون دخالت انسانی متوقف می کند، در ادامه افزود: تغییر بااهمیت سود خالص و تغییر در جزییات پیش بینی (ترکیب درآمدهای عملیاتی و غیرعملیاتی) دو عامل توقف سیستمی نمادها هستند که نماد سایپا با تغییر درآمد غیر عملیاتی به مبلغ 595 میلیارد تومان متوقف شد.

این مقام مسوول خاطر نشان کرد: بازگشایی در نماد شرکت هایی که به دلیل تغییرات سیستمی متوقف می شوند به صورت باز انجام می گیرد و این یک رویه ای است که از سالهای قبل وجود داشته و نکته جدیدی نیست.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا