حسابرسی شده منتشر شد؛

نگاهی بر عملکرد یکساله "ونیرو"

نگاهی بر عملکرد یکساله

شرکت سرمایه گذاری نیرو در دوره 12 ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 95، مبلغ 55 میلیارد و 701 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای خود منظور کرد.

 

سرمایه گذاری نیرو صورت های مالی یکساله منتهی به 31 شهریور ماه 95 را با سرمایه 400 میلیارد ریال به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، "ونیرو" در سال مالی 95، مبلغ 69 میلیارد و 69 میلیون ریال درآمد عملیاتی داشت.

از درآمد عملیاتی این شرکت هزینه‌های فروش، اداری و عمومی و هزینه های عملیاتی کسر شد و سود عملیاتی برابر 36 میلیارد و 551 میلیون ریال بدست آمد.

از سود عملیاتی دوره نیز هزینه‌های مالی کسر و درآمدهای غیر عملیاتی به آن افزوده شد و سود خالص دوره برابر 37 میلیارد و 238 میلیون ریال محاسبه شد و بر این اساس مبلغ 93 ریال سود به ازای هر سهم محقق شد.

به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ 55 میلیارد و 701 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

یادآوری می شود زیان خالص این شرکت در دوره مشابه در سال گذشته (سال مالی منتهی به 31 شهریور 94) معادل 869 میلیون و زیان به ازای هر سهم 2 ریال اعلام شده است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا