با آغاز بازپرداخت وجوه از امروز:

بانک صادرات حال نامیزان سپرده گذاران را میزان کرد/ سهامداران هم منتظرند

بانک صادرات حال نامیزان سپرده گذاران را میزان کرد/ سهامداران هم منتظرند

با آغاز بازپرداخت وجوه از امروز، بانک صادرات حال نامیزان سپرده گذاران را میزان کرد اما سهامداران آن همچنان منتظر بهبود احوال دو سال اخیر خود و بزرگترین بانک بورس هستند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،در پی قبول مسئولیت های موسسه منحله میزان توسط بانک صادرات ایران ، دیروز این بانک بزرگ بورسی با انتشار جدول زمان بندی، از سپرده گذاران این موسسه خواست برای افتتاح حساب به شعب این بانک در سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی و یا شعب تعاونی در شرف تصفیه میزان مراجعه کنند.

با این رویداد، از آغاز صبح امروز شعب بانک صادرات شاهد تشکیل صف سپرده گذاران نگران روزهای قبل و امیدوار به روزهای آینده بودند تا بعد از سپری کردن روزهای سخت ، شاهد میزان شدن حال و احوال روحی و مالی باشند. اما حال و هوای ناخوش سهامداران بانک صادرات (که با سرمایه اسمی 5.7 هزار میلیارد تومانی بزرگترین بانک حاضر دربازار سهام بشمار می رود) ، ماه ها است که به دلایل شرایط حاکم بر اقتصاد، صنعت و بورس تغییری نکرده و همچنان نامیزان است.

بطوریکه این بانک علاوه بر اینکه از اول سال گذشته تاکنون با بازدهی منفی 4 درصدی توامان شده ، نتوانسته از چنبره قیمت های کمتر از 100 تومانی هر سهم ( که حتی به 73 تومان هم رسیده بود) رهایی یابد.

موسسه میزان در حالی 12 خرداد ماه گذشته منحل شده که دارای یک میلیون حساب، 3.2 هزار میلیارد تومان سپرده، بیش از 1000 کارمند و 110 شعبه و 2.8 هزار میلیارد تومان تسهیلات بوده و باید دید بانک صادرات چگونه قادر به مدیریت این آمار و تحقق سود 145 ریالی هر سهم سال جاری خواهد بود. در این میان اسماعیل لـله گانی مدیرعامل بانک صادرات تاکیده کرده این قبول مسئولیت تاثیری در EPS بانک صادرات نخواهد داشت.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا