مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو:

هدف چادرملو بومی سازی دانش فنی و تکنولوژی است

هدف چادرملو بومی سازی دانش فنی و تکنولوژی است

گروه معادن >سنگ آهن - مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با اشاره به توسعه تکنولوژی در فرآیند تولید و تکمیل زنجیره تولید در چادرملو گفت: هدف ما در چادرملو بومی سازی دانش فنی و تکنولوژی است.

به گزارش ماین نیوز، محمود نوریان امروز اظهار داشت: کشور به دلیل وضع تحریم های ظالمانه در سال های گذشته از تکنولوژی و فناوری های روز دنیا عقب مانده است از این رو در زمینه توسعه تکنولوژی با رویکرد بومی سازی دانش فنی به دنبال همکاری با کشورهای دیگر هستیم.

وی با اشاره به اینکه چادرملو نیازی به جذب سرمایه اری خارجی ندارد ادامه داد: تمایل به بهره گیری از تکنولوژی برای توسعه نیست.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با اشاره به بازسازی روابط با شرکت های همکار خارجی برای توسعه فناوری اضافه کرد: پیش از تحریم ها با شرکت هایی کار می کردیم که به علت تحریم ها، روابطمان ضعیف شده اما امروز با رایزنی و مذاکره با آن ها به دنبال تکمیل زنجیره تولید و صادرات محصولات خود هستیم.

وی با بیان اینکه بومی سازی دانش فنی و تکنولوژی در تامین قطعات برای مجموعه های چادرملو و توزیع عادلانه ثروت نقش موثری دارد عنوان کرد: معدن و صنایع معدنی شاخص های متفاوتی برای توزیع ثروت و سرمایه گذاری در درازمدت دارد که یکی از این شاخص ها بومی سازی قطعات و تجهیزات مورد نیاز است که خوشبختانه در این مسیر نیز موفق بوده ایم.

نوریان با بیان اینکه شرکت چادرملو توانسته است با همکاری صنعتگران خلاق در داخل کشور بیش از 10 هزار قطعه را بومی سازی کند اظهار داشت: با تکیه بر توان داخلی همچنین بهره مندی از فناوری های نوین جهانی در حوزه معدن بیش از 70 درصد از پروژه های خود را راه اندازی کردیم که صرفه اقتصادی زیادی را به همراه داشته است.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا