در کدال منتشر شد؛

پوشش 62 درصدی پیش بینی های "کی بی سی"

پوشش 62 درصدی پیش بینی های

شرکت کی بی سی پیش بینی درآمد هر سهم دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 95 را با سرمایه ثبت شده 140 میلیارد ریال به صورت حسابرسی نشده اعلام کرد.

 

شرکت کی بی سی در دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 95، با تحقق 410 ریال به ازای هر سهم، معادل 62 درصد از پیش بینی هایش را محقق کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، شرکت کی بی سی سود هر سهم در دوره منتهی به 30 اسفند ماه سال جاری را مبلغ 660 ریال برآورد و اعلام کرد طی دوره شش ماهه نخست سال با تحقق 410 ریال سود به ازای هر سهم، معادل 62 درصد از پیش بینی هایش را پوشش داده است.

"ک ب س" در شش ماه نخست سال سود خالص را مبلغ 77 میلیارد و 866 میلیون ریال اعلام کرد.

این شرکت فرابورسی دلایل تغییر اطلاعات پیش بینی سال منتهی به 30 اسفند 1395 (حسابرسی نشده) نسبت به اطلاعیه پیشین را به شرح زیر اعلام کرد:

افزایش سود خالص پیش بینی شده در عملکرد سال 1395 عمدتا ناشی از کاهش هزینه های مالی به دلیل استفاده از تسهیلات ارزان قیمت از یک سو و وصول به موقع وجوه حاصل از فروش واکسن ها به وزارت بهداشت (واکسن های دولتی) که منجر به کاهش نیاز به اخذ تسهیلات شده از سوی دیگر است. همچنین افزایش در سایر درآمدهای عملیاتی عمدتا ناشی از دریافت کالای مجانی از یکی از تامین کنندگان است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا