برنامه کاهش تولید آهن و فولاد استان هبی در چین

برنامه کاهش تولید آهن و فولاد استان هبی در چین

دنیای معدن -دولت محلی استان هبی چین اعلام کرده سال 2017 تولید آهن و فولاد را به میزان بیشتری نسبت به برنامه اولیه کاهش خواهد داد. در حالی که برنامه اولیه کاهش16.24 میلیون تنی ظرفیت تولید آهن و 15.62 میلیون تنی فولاد بود حال قرار است کاهش تولید آهن 17.14 میلیون تن و فولاد 19.86 میلیون تن در سال 2017 باشد. استان هبی که یکی از استان های اصلی تولید کننده فولاد چین است برای کاهش ظرفیت مازاد تولید فولاد به شدت تحت فشار است ولی دولت محلی نشان داده در تلاش است مازاد ظرفیت را بکاهد. اخیرا در بسیاری از شهر های چین آلاینده ها به مرز هشدار و وضعیت ناسالم رسیده اند و با آلودگی شدید هوا روبرو هستند. به طوری که تولید برخی شرکت های صنعتی در برخی مناطق به اجبار متوقف شد تا از آلودگی هوا کاسته شود.

استان هبی که یکی از استان های اصلی تولید کننده فولاد چین است برای کاهش ظرفیت مازاد تولید فولاد به شدت تحت فشار است ولی دولت محلی نشان داده در تلاش است مازاد ظرفیت را بکاهد.

اخیرا در بسیاری از شهر های چین آلاینده ها به مرز هشدار و وضعیت ناسالم رسیده اند و با آلودگی شدید هوا روبرو هستند. به طوری که تولید برخی شرکت های صنعتی در برخی مناطق به اجبار متوقف شد تا از آلودگی هوا کاسته شود.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا