قیمت کنونی دلار از نظر دولت غیر واقعی است

قیمت کنونی دلار از نظر دولت غیر واقعی است

رئیس سازمان برنامه و بودجه قیمت کنونی دلار از نظر دولت را قیمت غیر واقعی خواند و گفت: در تلاشیم تا وضعیت موجود را بهبود ببخشیم.

  محمدباقر نوبخت عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان هرمزگان، اغلب مدیران خواستار افزایش بودجه استان شدند.

 
وی در ادامه بیان‌داشت: استان هرمزگان همچون دیگر استان‌هایی که از منابع خاص نفتی و یا به دلیل مرزی بودن و وجود بنادر و همچنین ورود و خروج کالاها می‌تواند مالیات بیشتر و درآمد متناسب‌تری داشته باشد.

 
معاون رئیس جمهور تصریح‌کرد: در حال حاضر برای استان هرمزگان نیز همچون دیگر استان‌ها، شاخص‌هایی برای توزیع اعتبارات در نظر گرفته شده است.

 
نوبخت ابرازداشت: در اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، طرح‌های عمرانی استانی در هرمزگان نسبت به سال قبل 48 درصد رشد داشته است .

 
وی ادامه داد: استان هرمزگان همچنین اعتبارات خاص خود را از یک جدول 2-10 که برای ماده 180 در آینده‌ای نزدیک آن را توزیع می‌کنیم دریافت می‌کند.

 
معاون رئیس جمهور به رشد 12 درصدی اعتبارات سال جاری نسبت به سال گذشته اشاره داشت و عنوان‌کرد: اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای استان هرمزگان حدود 48 درصد رشد داشته است.

 
نوبخت در پایان، قیمت کنونی دلار از نظر دولت را قیمت غیر واقعی خواند و گفت: در تلاشیم تا وضعیت موجود را بهبود ببخشیم.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا