درگفت وگوی بورس پرس با رئیس اداره نظارت بر ناشران بورسی:

شرط بازگشت به بورس سایپا و زمان احتمالی بازگشایی نماد اعلام شد

شرط بازگشت به بورس سایپا و زمان احتمالی بازگشایی نماد اعلام شد

رئیس اداره نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس با اعلام شرط بازگشت سایپا به بورس ، زمان احتمالی بازگشایی نماد این خودروساز را اعلام کرد.

علی بیگ زاده در گفت و گو با پایگاه خبری بورس پرس، درباره شرکت سایپا که نماد آن از دوم آبان بسته شده اظهار داشت: با توجه به ارایه اطلاعات و بازگشایی نماد زیرمجموعه این شرکت یعنی پارس خودرو ، سایپا باید گزارش حسابرسی شده سود نیمه اول سال را ارایه دهد تا بعد از بررسی، امکان بازکشایی نماد آن فراهم شود.

وی ادامه داد: مدیران این شرکت به طور جدی پیگیر ارایه اطلاعات و ارسال آن به سازمان بورس هستند و انتظار می رود تا آخر هفته این اطلاعات ارایه شود. بنابراین در صورتی که گزارش حسابرسی شده "خساپا" تا آخر این هفته منتشر شود، احتمالا" نماد آن هفته آینده باز خواهد شد.

وی پیش از این به بورس پرس گفته بود: بعد از انتشار گزارش عملکرد نیمه اول سال سایپا ، سیستم مربوطه به صورت خودکار اقدام به توقف نماد کرد و بررسی ها نشان داد هر چند سود این شرکت تغییری نکرده اما در جزییات سود تغییرات بااهمیتی رخ داده است. در این بررسی ها مشخص شد درآمد سرمایه گذاری ها به مقدار قابل توجهی افزایش و بهای تمام شده هم کاهش یافته است. به همین دلیل مدیران شرکت باید توضیحاتی ارایه دهند تا نماد سایپا بازگشایی شود.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا