نماینده مردم نطنز و بخش قمصر در مجلس مطرح کرد

ادامه پیگیری تخریب معادن نطنز از طریق وزارت صنعت و معدن

ادامه پیگیری تخریب معادن نطنز از طریق وزارت صنعت و معدن

گروه معادن - نماینده مردم نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم با پیگیری از طریق سازمان حفاظت از محیط‌ زیست و وزارت صنعت و معدن بخشی از این تخریب‌ها و آثار منفی را که معادن در حوزه شهرستان نطنز ایجاد کرده‌اند، سر و سامان بدهیم.

به گزارش ماین نیوز، مرتضی صفاری‌نطنزی عصر امروز پس از بازدید معصومه ابتکار از معادن شهرستان نطنز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: قبل از حضور معاون رئیس‌ جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست دو جلسه با ایشان در تهران برگزار کرده و بحث تخریب و آلایندگی معادن مطرح‌ شده بود.

وی افزود: امروز رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست با سفر به شهرستان نطنز از نزدیک با وضعیت معادن و خرابی‌ها در حوزه معادن را بازدید کرد و عکس‌العمل تأثر‌برانگیز معصومه ابتکار را به‌دنبال داشت.

نماینده شهرستان نطنز و بخش قمصر تصریح کرد: مقرر شد مسأله از طریق دولت، وزارت صنعت و شورای عالی معادن پیگیری شود و این وضعیت سر و سامان بگیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با پیگیری از طریق سازمان حفاظت از محیط‌ زیست و وزارت صنعت و معدن بخشی از این تخریب‌ها و آثار منفی را که معادن در حوزه شهرستان نطنز ایجاد کرده، سر و سامان دهیم.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا