در نمایشگاه الکامپ؛

غرفه سازمان بورس میزبان 3 وزیر شد

غرفه سازمان بورس میزبان 3 وزیر شد

در طول برگزاری این نمایشگاه 4 روزه علاوه بر بازدید 3 تن از وزرا تعدادی از معاونان وزیر و مدیران بخش های مختلف اجرایی دولت از جمله استاندار البرز از فعالیت های انفورماتیک و آی تی سازمان بورس بازدید کردند.



غرفه سازمان بورس در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (ایران الکامپ
۲۰۱۶) میزبان وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و وزیر امور اقتصادی و دارایی بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، در طول برگزاری این نمایشگاه 4 روزه علاوه بر بازدید 3 تن از وزرا تعدادی از معاونان وزیر و مدیران بخش های مختلف اجرایی دولت از جمله استاندار البرز از فعالیت های انفورماتیک و آی تی سازمان بورس بازدید کردند.

سازمان بورس و اوراق بهادار با حضور در سالن دولت به ارائه دستاوردهای خود در حوزه فناوری اطلاعات با هدف آشنایی بازدید کنندگان با خدمات و امکانات سامانه های مخلتلف نرم افزاری در حوزه های اطلاع رسانی، نظارت، آموزش و فرهنگ سازی همچون سامانه های کدال tsetmc، CA (امضای دیجیتال)، تالار مجازی بورس، پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) و سایر سامانه ها پرداخت.

یادآور می شود، نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا