امروز رقم خورد؛

رشد 14 درصدی حجم معاملات آنلاین سکه در بورس کالا

رشد 14 درصدی حجم معاملات آنلاین سکه در بورس کالا

نگاهی به آمار معاملات امروز نشان می دهد که آخرین قیمت سکه در قالب گواهی سپرده، حدود یک میلیون و 140 هزار تومان بوده است. همچنین در صف خرید پیشنهاد متقاضیان سکه یک میلیون و 140 هزار تومانی بوده و پیشنهاد فروش سکه به صورت آنلاین در بورس کالا نیز یک میلیون و 142 هزار تومان بوده است.

 

امروز در مجموع 24 قطعه سکه بهار آزادی به ارزش 272 میلیون ریال در قالب گواهی سپرده در بورس کالای ایران مورد معامله قرار گرفت که نسبت به معاملات روز گذشته رشد 14 درصدی را تجربه کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از بورس کالا، نگاهی به آمار معاملات امروز نشان می دهد که آخرین قیمت سکه در قالب گواهی سپرده، حدود یک میلیون و 140 هزار تومان بوده است. همچنین در صف خرید پیشنهاد متقاضیان سکه یک میلیون و 140 هزار تومانی بوده و پیشنهاد فروش سکه به صورت آنلاین در بورس کالا نیز یک میلیون و 142 هزار تومان بوده است.

 معاملات سکه در کنار سهام در سامانه برخط معامله گران سهام یکی از جذابیت های معاملات گواهی سکه در بورس کالاست به طوریکه سرمایه گذاران می توانند سکه و سهام را در کنارهم در پرتفوی خود مشاهده کنند و در هر لحظه از نوسانات و سود و زیان خود مطلع شوند.

همچنین به گفته کارشناسان با توجه به ارائه مجوز سازمان بورس به صندوق های سرمایه گذاری برای ورود به معاملات گواهی سپرده کالایی، به زودی شاهد رشد قابل توجه این بازار خواهیم بود. در همین راستا به تازگی صندوق سرمایه گذاری گنجینه آرمان شهر به عنوان نخستین صندوق در این زمینه از سازمان بورس مجوز گرفته تا طلا در پرتفوی این صندوق قرار گیرد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا